Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Αντώνης Σαμαράκης

Στη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου στη ΔΕΘ, ο κ. Σαμαράς είπε "Εγώ είμαι υπεύθυνος, δεν είμαι Παπανδρέου". Είναι τόσο υπεύθυνος, που πεντέμισι χρόνια που ο Καραμανλής διέλυε τη χώρα δεν έβγαλε άχνα. Κύριε Σαμαρά, θα έπρεπε να πείτε "Εγώ είμαι υπεύθυνος, δεν είμαι Καραμανλής".
Στο τέλος της ομιλίας του στην 75η ΔΕΘ, ο Αντώνης Σαμαράς είπε ότι το ΠΑΣΟΚ διασπείρει το φόβο, ενώ η Νέα Δημοκρατία καλλιεργεί την ελπίδα και κάλεσε τους πολίτες να ψηφίσουν την ελπίδα.
Ακούγοντας τον Αντώνη Σαμαρά να μιλάει ως εκρόσωπος της ελπίδας, σκέφτηκα αμέσως τη... συλλογή διηγημάτων "Ζητείται ελπίς" του Αντώνη Σαμαράκη. Και χωρίς να θέλω να θίξω το έργο και τη μνήμη του σπουδαίου πεζογράφου, κατέληξα πως ο Σαμαράς θα έπρεπε να λέγεται "Σαμαράκης" - Αντώνης Σαμαράκης. Όχι χαϊδευτικά, αλλά επειδή είναι λίγος.
Πάντα "Ζητείται ελπίς", αλλά καλό θα ήταν οι Έλληνες να μην πιστέψουν στις ελπίδες που τους τάζει ο Αντώνης Σαμαράς. Ο Αντώνης Σαμαράκης, σε πιο ώριμη ηλικία, έγραψε κι ένα ακόμα εξαιρετικό βιβλίο: "Το λάθος".

Δεν υπάρχουν σχόλια :