Τετάρτη 22 Σεπτεμβρίου 2010

Η Ντόρα στον ΣΚΑΪ 100,3 για Σκάνδαλα, Εξεταστικές και Κρίση (video και κείμενο)

Κύρια σημεία από συνέντευξη της Ντόρας Μπακογιάννη σήμερα στον ΣΚΑΪ 100,3 και το δημοσιογράφο Άρη Πορτοσάλτε

Για τα σκάνδαλα και τις Εξεταστικές:
  • Χρειάζεται πραγματική και πλήρης διαλεύκανση όλων των σκανδάλων, χωρίς συμψηφισμό μεταξύ των δύο μεγάλων κομμάτων.
  • Το σκάνδαλο Siemens είναι τεράστιο και πρέπει να βγει στο φως η αλήθεια.
  • Εάν παραπέμπονται υπουργοί χωρίς στοιχεία, με την... «περιρρέουσα ατμόσφαιρα», θα παραλύσει η κυβερνητική μηχανή, αφού κανείς υπουργός δεν θα τολμά να βάλει υπογραφή!
Για την οικονομική και πολιτική κρίση:
  • Η κατάσταση στην αγορά είναι τραγική, μπαίνουν λουκέτα, το εισόδημα των ανθρώπων έχει μειωθεί κατά 25% και το πολιτικό σύστημα «περί άλλων τυρβάζει»…
  • Ως μέλος του πολιτικού συστήματος με τρομάζει η διαπίστωση ότι το κομματικό σύστημα δεν έχει διδαχθεί τίποτε από αυτό το οποίο συμβαίνει σήμερα στη χώρα!
  • Η κοινωνία είναι έτη φωτός μπροστά από τους πολιτικούς.
Για το δικό της ρόλο στη νέα πραγματικότητα:
  • Ναι, είμαι μέλος εδώ και χρόνια του πολιτικού συστήματος, όμως είμαι και η μόνη που έχω πάρει τα μηνύματα και έχω κάνει την αυτοκριτική μου. Γι’ αυτό και είμαι διατεθειμένη να συμβάλω με όλες μου τις δυνάμεις στην προσπάθεια για έξοδο από την κρίση.

Δεν υπάρχουν σχόλια :