..... για καλύτερη βιντεοσκόπηση και για πετυχημένη "είδηση που κάνει το γύρο του κόσμου"!
Με εξασφαλισμένη θεαματικότητα! Όπως επί Καραμανλή έτσι και τώρα το BBC συνεχίζει την ανθελληνική του εκστρατεία με στόχο φυσικά την Ευρωζώνη μια και η Ελλάδα αποτελεί τον αδύναμο κρίκο της.
Το δυστύχημα είναι ότι πάντα βρίσκονται πρόθυμοι Εφιάλτες που συμμετέχουν στα βρώμικα επικοινωνιακά παιχνίδια των διεθνών αγγλοαμερικάνικων μέσων προβοκάτσιας κατά της Ελλάδας. Και πάντα βρίσκονται πρόθυμοι αναμεταδότες της «είδησης που έκαμε το γύρο του κόσμου»! Σχεδόν πάντα η προπαγάνδα τους πετυχαίνει το στόχο της. Μια και η εκστρατεία τους ουσιαστικά, βάλλει κατά της ελληνικής οικονομίας και οι «ειδήσεις που κάνουν το γύρο του κόσμου» πάνε πακέτο με υποβαθμίσεις και αυξήσεις των spreads.
Τελικά το παπούτσι που πέταξαν στον Παπανδρέου ανήκει και αυτό στο ίδιο ακριβώς πογκρόμ παραπληροφόρησης με τις ειδήσεις που στήνονταν επί Καραμανλή για να απομονώσουν την Ελλάδα και να την οδηγήσουν στο χείλος της καταστροφής με σκοπό τη δημιουργία προβλημάτων στο χώρο της Ευρωζώνης. Ο κύριος που πέταξε το παπούτσι δεν λειτούργησε καθόλου αυθόρμητα και "ηρωικά" όπως άφηναν στην αρχή να εννοηθεί. Το είχε κανονίσει με το BBC, όπως το BBC κανόνιζε να βρίσκει επί πληρωμή Αλβανούς να καίνε μαγαζιά τον «μαύρο Δεκέμβρη» του 2008, για πιο πέιστική αναμετάδοση των γεγονότων!
Ο 49χρονος παπουτσάς εθνικιστής Στέργιος Πραπεβέζης και οι Αλβανοί που έπαιρναν πενήντα ευρώ στην Πάτρα για να κάψουν μαγαζιά on camera ….. το ίδιο πράμα. Το αποτέλεσμα είναι να δημιουργείται ανθελληνικό παραλήρημα κατά της χώρας με απρόβλεπτες πάντα επιπτώσεις. Αρκεί "η είδηση να κάνει το γύρο του κόσμου". Έκφραση που καθιερώθηκε με αρνητική έννοια επί Καραμανλή και το παραμύθι συνεχίζεται γιατί δεν έχουν τελειώσει ακόμη με την Ελλάδα!