Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

"Θέλω να θυμάμαι τη μεγάλη Νέα Δημοκρατία του χτες και όχι την μεγάλη ΠΟΛΑΝ του αύριο"


Προς Πρόεδρο ΟΝΝΕΔ: Παπαμιμίκο Αντρέα
Κοινοποίηση: ΝΟΔΕ ΡΟΔΟΠΗΣ
Βλέποντας την μεγάλη φιλελεύθερη και δημοκρατική παράταξη της Νέας Δημοκρατίας που αγάπησα και αγωνίστηκα να διαλύεται και να πλησιάζει στο τέλος της, δε θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να παραμείνω θεατής.
Οι αξίες, το ήθος και οι αρχές μου δεν μου επιτρέπουν να παραμείνω σε ένα κόμμα στο οποίο πλέον ηγείται ένας δήθεν αρχηγός ο οποίος καταστρέφει τους αγώνες μας και τις ιδέες μας. Ένα κόμμα που με απορρίπτει και με κάνει να .....

...... αισθάνομαι ξένος μέσα στο ίδιο μου το σπίτι. Ένα κόμμα που θυσιάζει στο βωμό των μικροπολιτικών του συμφερόντων κάθε έννοια εθνικού συμφέροντος. Ένα κόμμα το οποίο λειτουργεί καθεστωτικά και με αποκλεισμούς την ώρα που τα ποσοστά του είναι χαμηλότερα από ποτέ. Ένα κόμμα το οποίο χρησιμοποιεί μικροπαραγοντίσκους οι οποίοι απειλούν για να αυξηθεί η συμμετοχή στις εσωκομματικές εκλογές για πρόεδρο της ΝΟΔΕ. Ένα κόμμα που έχει βγάλει μπροστά ανθρώπους της ΠΟΛΑΝ και μόνο, οι οποίοι λειτουργούν ως επιβήτορες μίας εξουσίας που δανείστηκαν. Θέλω να θυμάμαι τη μεγάλη Νέα Δημοκρατία του χτες και όχι την μεγάλη ΠΟΛΑΝ του αύριο. Θέλω να νιώθω ελεύθερος.
Γι αυτούς τους λόγους παρακαλώ να δεχτείτε την παραίτηση μου από μέλος της ΚΕ της ΟΝΝΕΔ και τη διαγραφή μου από τα μητρώα μελών του κόμματος,
Με τιμή,
Αμπαρτζίδης Βασίλειος
Μέλος ΚΕ ΟΝΝΕΔ
Φίλε πρόεδρε της ΟΝΝΕΔ, η παραίτησή μου δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση μομφή στο πρόσωπό σου αλλά αντιθέτως σου εύχομαι συγχαρητήρια για την εκλογή σου και καλή επιτυχία στα νέα σου καθήκοντα.

Δεν υπάρχουν σχόλια :