Δευτέρα 31 Μαΐου 2010

"Παραιτούμε και είμαι σίγουρος, ότι σύντομα όλα τα δυναμικά στελέχη της παράταξης θα αγωνιστούμε για τις αρχές που αρμόζουν σε ελεύθερους πολίτες "

Μετά από μια πορεία 32 χρόνων με τη Νέα Δημοκρατία, η οποία ξεκίνησε με τις αφισοκολλήσεις στην ΟΝΝΕΔ στα πέτρινα χρόνια εντός, αλλά και εκτός Κρήτης, γιατί λόγω της πολιτικής μου ιδεολογίας βρέθηκα εκτός Κρήτης από τα τέλη του 1981 έως το 1985, όταν οι εποχές ήταν δύσκολες, εποχές πεζοδρομίου και όχι σαλονιού.

Με τις συνεχείς εκλογές μου στη ΝΟΔΕ Χανίων πάνω από 20 χρόνια. Με την έντονη παρουσία μου στον συνδικαλισμό με τη ΔΑΚΕ. Με τη συμμετοχή μου σε όλα τα συνέδρια της Νέας Δημοκρατίας με πολλές αναμνήσεις ευχάριστες αλλά και δυσάρεστες παίρνω την απόφαση να αποχωρίσω από τη Νέα Δημοκρατία του ......

...... ενοικιαστή της Ρηγίλλης, αυτού που πρόδωσε την παράταξη και ανέτρεψε την εκλεγμένη κυβέρνηση του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη το 1993.

Η σημερινή Νέα Δημοκρατία απαξιώνει τα στελέχη και τους αγωνιστές της και προσπαθεί να δημιουργήσει μια Νέα Πολιτική Άνοιξη. Ο προσωρινός της πρόεδρος και οι βρικόλακες που είναι γύρω του νομίζουν ότι είμαστε πρόβατα και δε θυμόμαστε το παρελθόν, όταν για δεύτερη φορά με την εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας το 1995 ξαναέγινε νεκροθάφτης της παράταξης και έκανε το ΠΑΣΟΚ πάλι κυβέρνηση.

Αποχωρώ από τη Νέα Δημοκρατία που ήταν το δεύτερό μου σπίτι και καλώ τους πολιτικούς μου φίλους να με ακολουθήσουν, γιατί δε μπορώ να παραμένω σιωπηλός σε ένα χώρο που δε με εκφράζουν ούτε τα πρόσωπα, ούτε οι ιδέες, αλλά πιο πολύ ο αρχηγός του.

Όσο για το κείμενο που έγραψαν κάποιοι αυτοαποκαλούμενοι «ενεργοί πολίτες» των Χανίων καλό θα είναι να μάθουν που είναι τα γραφεία της Νέας Δημοκρατίας, αντί να κατηγορούν τους αγνούς στρατιώτες της παράταξης. Άλλωστε, ορισμένοι από τους «ενεργούς πολίτες» έχουν ωφεληθεί από αυτούς που σήμερα ανυπόστατα κατηγορούν. Μάρτυρας της αλήθειας αυτής είναι η Χανιώτικη κοινωνία που γνωρίζει διαχρονικά και τους παρόντες και τους απόντες.

Είμαι σίγουρος, ότι σύντομα όλα τα δυναμικά στελέχη της παράταξης θα αγωνιστούμε για τις αρχές που αρμόζουν σε ελεύθερους πολίτες και ότι οι εξελίξεις που θα έρθουν θα δικαιώσουν την επιλογή μου.

Γεώργιος Γεωργίου Κουκλάκης
Πρώην Μέλος ΝΟΔΕ Χανίων

Δεν υπάρχουν σχόλια :