Παρασκευή 15 Ιουνίου 2012

Συριζάτες κωλοτούμπες στο Διάστημα

Κωλοτούμπες στο Διάστημα // της Ρούλας Γεωργακοπούλου
Η δασκάλα μου της φυσικής αγωγής, μύρο το κύμα που την τύλιξε, ήθελε οπωσδήποτε να μάθω να κάνω τούμπα. Κι ενώ εκ φύσεως και εκ σωματοδομής ήμουν απείρως καλύτερη στην προσγείωση σε μαλακό σκάμμα όπως και ...


στα καρφώματα μπάσκετ για νάνους, η επιμονή της είχε φέρει σε απελπισία ολόκληρη την οικογένεια.

Συγγνώμη μαμά για τις κυβιστήσεις που αναγκάστηκες να μου δείξεις πάνω στη φλοκάτη του οφίς, οι προπονήσεις όμως εκείνων των ημερών δεν πήγαν εντελώς στα χαμένα. Σήμερα λογαριάζω τον εαυτό μου πρωταθλήτρια στο κρέμασμα κουρτινών και γυναίκα-λάστιχο στην αλλαγή φίλτρων καφετιέρας, όμως κι αυτό δεν φαίνεται να φτάνει.

Οθεν κατανοώ τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει αυτές τις μέρες το παιδί-Νοστράδαμος της Κουμουνδούρου. Ασχετο, αλλά στην εποχή μου ένας νόμος παλιός όριζε ότι όποιος μετράει τα άστρα γέμιζαν τα δάχτυλά του καντήλες κι εδώ βλέπω να συμβαίνει το εντελώς αντίθετο. Ξύνω με λύσσα τα πονεμένα μου ενόσω τον παρακολουθώ να κάνει ασκήσεις εδάφους στα διεθνή μέσα ενημέρωσης. Θα έρθει άραγε ποτέ η άγια εκείνη μέρα, τότε που η κωλοτούμπα δεν θα είναι συνώνυμο κυνισμού και πολιτικής αγυρτείας αλλά απόδειξη ευελιξίας και αναστοχασμού, ενώ ο λεγόμενος «γλείφτης» δεν θα είναι πια ο ξεφτίλας της παρέας, παρά ο καλοπροαίρετος και δοτικός άνθρωπος που ψάχνω ακόμα στ’ άστρα; Μέχρι να εθιστούμε στην κυριολεξία και στον νόμο της βαρύτητας, προβλέπω ότι θα έχω κάνει τα άκρα μου φέτες.

Πηγή : ΤΑ ΝΕΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια :