Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2010

Απάντηση Κούβελου για τους Μεσογειακούς

Στον κ. Αλέκο Παπαδημητρίου στέλεχος της «Λαρισαίων Πόλις» του υποψηφίου δημάρχου Γιάννη Σάπκα, απαντά με δριμύτητα ο πρόεδρος της επιτροπής διεκδίκησης των Μεσογειακών Αγώνων κ. Ισίδωρος Κούβελος, για άρθρο που δημοσιεύτηκε στον «Κ» ο σχετικά με τους αγώνες.
Απάντηση Κούβελου για τους Μεσογειακούς Η επιστολή του αναφέρει τα εξής:
«Στο φύλλο της 13-9-2010 της έγκριτης εφημερίδας σας, δημοσιεύσατε άρθρο του κ. Αλέκου Παπαδημητρίου, μέλους της συντονιστικής επιτροπής της ..........

.......... δημοτικής παράταξης «Λαρισαίων Πόλις», με τίτλο «Η αλήθεια για τους Μεσογειακούς Αγώνες», το περιεχόμενο του οποίου είναι γεμάτο από ανακρίβειες, ψεύδη και συκοφαντίες εναντίον εμένα προσωπικά και της συζύγου μου ανεξάρτητης βουλευτού Ντόρας Μπακογιάννη.
Ο συντάκτης του πιο πάνω άρθρου όμως, όπως γνώριζε ή σε κάθε περίπτωση όπως όφειλε να γνωρίζει όταν αναφέρεται σε δήθεν γεγονότα που θίγουν την τιμή και την υπόληψή μου, οι ίδιες αναφορές από τον ΑΝΤΕΝΝΑ για το δήθεν σκάνδαλο του γκολφ στην περιοχή Νηες του Βόλου, έχουν χαρακτηριστεί από τον ΕΣΡ ως ψευδείς και συκοφαντικές κατά του προσώπου μου, υποχρεώνοντας τον τηλεοπτικό σταθμό να καταβάλει υψηλότατο πρόστιμο.

Επιπλέον δε, όσοι επιχείρησαν να επαναλάβουν τις ίδιες συκοφαντίες στα έντυπά τους ή σε δηλώσεις τους, βλέπε Μίνωας Κυριακού, Γιώργος Κύρτσος, Ιός της Ελευθεροτυπίας, Γιώργος Καρατζαφέρης κ.ά., βρίσκονται τη στιγμή αυτή ενώπιον της Δικαιοσύνης μετά από δικές μου αγωγές, με τις οποίες εκτός από την υψηλή αποζημίωση που αιτούμαι, απαιτώ και την αποκατάσταση της τιμής και υπόληψής μου.
Τις όποιες κακόβουλες υπερβολές, τις υστερικές κραυγές κοντόφθαλμου αντιπολιτευτικού χαρακτήρα κατά του δημάρχου Κ. Τζανακούλη, ο οποίος βρέθηκε στην πρώτη γραμμή στην υπόθεση της διεκδίκησης και τις ανακρίβειες που περιέχονται στο άρθρο του κ. Παπαδημητρίου, που δεν με αφορούν, τις αντιπαρέρχομαι χωρίς σχόλια, γιατί είναι προφανές ότι ο συγκεκριμένος κύριος δεν έχει τις στοιχειώδεις γνώσεις για το τι σημαίνουν οι Μεσογειακοί Αγώνες για την περιοχή και για το τι αγώνα κάναμε, με κάθε αθλητικό και πολιτικό μέσο, προκειμένου να τους εξασφαλίσουμε.
Διερωτώμαι όμως, τελικά ο συγκεκριμένος κύριος και εκείνοι τους οποίους εκφράζει, τάσσονται υπέρ ή κατά της ανάληψης των Μεσογειακών Αγώνων από το Βόλο και τη Λάρισα;
Ρητορικό είναι το ερώτημα και δεν με ενδιαφέρει η απάντησή του.
Το μόνο που με ενδιαφέρει είναι να δημοσιεύσετε την επιστολή μου στον ίδιο χώρο και με τα ίδια στοιχεία, όπως έχετε δεοντολογικά την υποχρέωση να κάνετε και να αποκαταστήσετε την αλήθεια ως προς τις ψευδείς και συκοφαντικές αναφορές του κ. Παπαδημητρίου προς το πρόσωπο το δικό μου και της συζύγου μου, τις οποίες ελπίζω ότι έτσι δεν υιοθετείτε.
Είμαι βέβαιος ότι ο δήμαρχος Βόλου Αλέκος Βούλγαρης, εφόσον ερωτηθεί, θα είναι σε θέση να σας βεβαιώσει για το ψευδές του περιεχομένου του άρθρου αυτού.
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
Ισίδωρος Κούβελος»
http://www.kosmoslarissa.gr/files/pdf/17-9-2010_p6.pdf

Δεν υπάρχουν σχόλια :