Γενικά οι δημοσκοπήσεις έχουν καταντήσει κουρέλια στα χέρια κάποιων εταιρειών. Εξού και η πλήρης σύγχυση ή διαφοροποίηση στα αποτελέσματα. Μια από τις εταιρείες που πιστεύουμε ότι ...
κάνει παιχνίδια και ανεβοκατεβάζει ποσοστά κατά το δοκούν είναι η περίφημη ALCO ! Μια εταιρεία που σχεδόν ποτέ δεν έχει πέσει μέσα στις προβλέψεις της γιατί πάντα ήταν μαγειρεμένες.
Απολαύστε λοιπόν τον χθεσινό διασυρμό της. Λόγω της πλήρους σύμπλευσης με την Συγγρού και της εμμονής που έχει η συγκεκριμένη εταιρεία με τη Ντόρα Μπακογιάννη (θυμηθείτε και το δημοκοπικό της Βατερλώ, στις Περιφερειακές Εκλογές, όταν έδιναν 5% στη Ντόρα, εμείς επιμέναμε ότι έχει πάνω από 15% και τελικά πήρε 18% ).
Ξεκίνησαν να δίνουν ποσοστά στη Ντόρα 5%, μετά την πήγαν 2% και κατέληξαν στο 3%. Όλα αυτά online και με το ίδιο σχεδόν κείμενο ή ελάχιστα παραλλαγμένο ανάλογα με το site που αναδημοσίευσε τα … «αποτελέσματα»! Είναι σίγουρο ότι αν η "Φίρμα" ερωτηθεί, θα το ρίξει σε δικαιολογίες του τύπου "ορθογραφικό λάθος" και τέτοια. Τόσο χαμηλά έχουν πέσει πλέον οι "Φίρμες"!
1 σχόλιο :
Παιχνιδια της νταβατζηδοκρατιας. Πιεζουν να αλλαξει ηγεσια στο Πασοκ και να αναλαβει ο Μπενι και μετα θα το βγαζουν 2ο κομμα με μικρη διαφορα.
Δημοσίευση σχολίου