Η γερμανική εταιρεία μπαίνει στην κατηγορία των μικρών σπορ κουπέ αυτοκινήτων.
Η Audi φαίνεται να έχει οριστικοποιήσει την απόφαση της να μπει δυναμικά στην κατηγορία των μικρών σπορ κουπέ κατασκευών με το νέο R5, το οποίο θα έχει τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο και την κίνηση στους πίσω τροχούς. ..............
...................Η γερμανική εταιρεία, σύμφωνα με όλες τις έως τώρα ενδείξεις, αλλά και έγκυρα διεθνή δημοσιεύματα, είναι καθόλα έτοιμη πλέον προκειμένου να εισέλθει στην κατηγορία των «μικρών» σπορ κουπέ αυτοκινήτων, με ένα εντελώς νέο και πρωτοποριακό για αυτή προϊόν, το οποίο θα βασίζεται σχεδιαστικά στο γνωστό και μη εξαιρετέο πλέον πρωτότυπο μοντέλο της, Audi E-tron. Επί της ουσίας, θα πρόκειται για ένα «κεντρομήχανο» κουπέ με την κίνηση να μεταδίδεται στους πίσω τροχούς -το οποίο μάλιστα δεν αποκλείεται να διατίθεται και σε έκδοση roadster- που θα βασίζεται σε μία ολοκαίνουργια πλατφόρμα του Ομίλου, την οποία την ίδια στιγμή θα… δανειστούν τόσο η «μαμά» VW, κατασκευάζοντας ένα φτηνότερο κουπέ με αντίστοιχες προδιαγραφές στα χνάρια του πρωτοτύπου Bluesport, όσο και η Porsche, αναβιώνοντας τρόπον τινά την «356». Στη γκάμα της Audi πάντως, το νέο R5 (σ.σ.: η ονομασία του ωστόσο δεν έχει ακόμα οριστικοποιηθεί, καθώς πιθανό είναι να ονομάζεται R4…) θα τοποθετείται πάνω από το γνωστό και απόλυτα επιτυχημένο ΤΤ, το οποίο θα συνεχίσει… ακάθεκτο την εμπορική του πορεία, αλλά και κάτω από το R8, ενώ, σε ότι αφορά στην Porsche, ένα σκαλί χαμηλότερα από τη νέα Boxster, που στη νεότερη γενιά της αναμένεται με την ευκαιρία αυτή να μεγαλώσει σε εξωτερικές διαστάσεις. Κατ’ ουσία λοιπόν θα πρόκειται για ακόμα ένα… παράλληλο εγχείρημα των τριών γερμανικών κολοσσών, ανάλογο με εκείνο της γνωστής πλέον τριπλέτας των Audi Q5/Porsche Cayenne/VW Cayenne, αλλά και των επίσης επερχόμενων Audi Q3/Porsche Cajun/VW Tiguan!
Όπως είναι αναμενόμενο, το μεγαλύτερο βάρος στην εξέλιξη του κοινού αυτού project αναλογεί στην Porsche, η οποία ήδη διαθέτει τεράστια εμπειρία στον τομέα των σπορ αυτοκινήτων με τον κινητήρα εγκατεστημένο τόσο στο πίσω μέρος όσο –εν προκειμένω- στο κέντρο του αμαξώματος. Σε ότι αφορά στον τεχνικό τώρα τομέα, οι πληροφορίες αναφέρουν πως το νέο R5 (σ.σ.: το οποίο θα είναι το πρώτο πισωκίνητο μοντέλο στην ιστορία της!), αλλά και τα δίδυμα ασφαλώς αδέλφια του, δεν θα ξεπερνά σε μήκος τα 4 μ., ενώ πίσω ακριβώς από την πλάτη των δύο –αποκλειστικά- επιβατών θα φιλοξενείται ο γνωστός 5κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος «2,5άρης» κινητήρας του ΤΤ RS, ο οποίος θα αποδίδει περί τους 350 ίππους. Βέβαια, δεν αποκλείεται, ειδικά στην περίπτωση της VW και του φθηνότερου Bluesport, η γκάμα να ξεκινά από τα 2,0 λίτρα, με τον γνωστό TFSI της «μαμάς» εταιρείας να διαδραματίζει πρωταγωνιστικό ρόλο, αποδίδοντας από 211 έως και 270 ίππους.
Πότε θα δούμε τα νέα αυτά κουπέ στην παραγωγή; Με βάση τα έως τώρα δεδομένα, όχι νωρίτερα από τα τέλη του 2013, αν και βέβαιο πρέπει να θεωρείται το ενδεχόμενο ο γερμανικός Όμιλος, ακολουθώντας την πάγια τακτική του, να μας… προϊδεάσει δεόντως όσον αφορά στις προθέσεις του πολύ νωρίτερα, με αφορμή τις ουκ ολίγες Διεθνείς Εκθέσεις Αυτοκινήτου που μεσολαβούν μέχρι το επίσημο ντεμπούτο της νέας και συναρπαστικής αυτής τριπλέτας.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου