Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Lady Gaga:Το πιο καλοπουλημένο προϊόν του 21ου αιώνα!

Η σούπερ σταρ της ποπ με τον νέο θρίαμβό της στα Video Μusic Αwards, όπου απέσπασε οκτώ διακρίσεις, αποδεικνύει ότι ακόμη και αν καλλιτεχνικά αμφισβητείται, σε θέματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας είναι «επιστήμων».«Αν δεν πολεμήσουμε για τα δικαιώματά μας, σύντομα θα έχουμε τα ίδια δικαιώματα με το κρέας που έχουμε πάνω στα κόκαλά μας».
Με αυτή τη δήλωση η Lady Gaga προσπάθησε να εξηγήσει την εξωφρενική εμφάνισή της στα Video Μusic Αwards του ΜΤV με φόρεμα που παρέπεμπε σε κομμάτια ωμού κρέατος.
Για να συμπληρώσει, δείχνοντας το εξώφυλλο της ιαπωνικής «Vogue» όπου εμφανίζεται γυμνή με πραγματικές μπριζόλες να καλύπτουν τα επίμαχα σημεία του σώματός της: «Εγώ δεν είμαι ένα κομμάτι κρέας».
Αυτό βεβαίως είναι εμφανές από τις ευφυείς ..........

.......... εμπορικά και επικοινωνιακά κινήσεις της. Διότι, όποιες ενστάσεις και αν έχουν διατυπωθεί για την καλλιτεχνική αξία της, δεν μπορούμε να μην παραδεχτούμε την επιχειρηματική δεινότητά της, χάρη στην οποία αναδείχθηκε εφέτος η τέταρτη πιο πλούσια celebrity στον κόσμο.Η εικοσιτετράχρονη σουπερστάρ της ποπ μετά (και) τον πρόσφατο θρίαμβό της στα βραβεία του ΜΤV, από όπου αποχώρησε με οκτώ διακρίσεις, και ενώ συνεχίζει την παγκόσμια περιοδεία της και ετοιμάζεται να κυκλοφορήσει τον νέο της δίσκο, αναδεικνύεται το πιο καλοπουλημένο προϊόν του 21ου αιώνα!
/ / BHMA ONLINE / /

Δεν υπάρχουν σχόλια :