Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Δημόσια και… προσωπική συγγνώμη από Ουιφαλούσι

Στο πρόσωπο του Τόμας Ουιφαλούσι πολύς κόσμος βλέπει από το βράδυ της Κυριακής έναν… εχθρό του ποδοσφαιρικού θεάματος. Ο άνθρωπος που τραυμάτισε τον Λιονέλ Μέσι στον αστράγαλο στην αναμέτρηση της Ατλέτικο Μαδρίτης με την Μπαρτσελόνα απολογήθηκε τόσο δημόσια, όσο και προσωπικά στον Αργεντινό σούπερ σταρ, αλλά ξεκαθάρισε πως δεν ήθελε να τραυματίσει τον αντίπαλό του στην επίμαχη φάση. .........................


................«Θα ήθελα να ζητήσω δημόσια συγγνώμη. Δεν είχα πρόθεση να τραυματίσω τον Μέσι. Ήθελα να πάρω την μπάλα, αλλά βρήκα κατά λάθος τον αστράγαλο του Μέσι. Ποτέ μου δεν ήμουν σκληρός αμυντικός και δεν παίζω ποτέ αντιαθλητικά. Έχω ήσυχη τη συνείδησή μου γνωρίζοντας ότι δεν είχα κανένα σκοπό να χτυπήσω τον Μέσι. Καταλαβαίνω το λόγο που έγινε τόσο μεγάλος ντόρος, γιατί πρόκειται για τον Μέσι», δήλωσε ο Τσέχος αμυντικός των «ροχιμπλάνκος» και πρόσθεσε: «Δεν έχω μιλήσει ακόμη με τον Μέσι. Προσπάθησα χθες αλλά δεν ήταν εφικτό. Σήμερα του ζήτησα συγγνώμη μέσω μηνύματος που έστειλα από το κινητό του Αγκουέρο».

Δεν υπάρχουν σχόλια :