Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2010

Απαντήστε μου ειλικρινά: Είστε ικανοποιημένοι μ΄αυτή την εικόνα;

Είμαι πολύ περίεργος να μάθω εάν οι ψηφοφόροι της ΝΔ που επέλεξαν τον Αντώνη Σαμαρά για αρχηγό της παράταξης είναι ικανοποιημένοι με την εικόνα που παρουσιάζει η ΝΔ σήμερα.
Είμαι επίσης ακόμα πιο περίεργος να μάθω εάν είναι ικανοποιημένοι...

με τη σημερινή ηγετική ομάδα της ΝΔ όπως τη βλέπετε στη φωτογραφία, γιατί όσο και αν φαίνεται απίστευτο, αυτή είναι η νέα ηγετική ομάδα του κόμματος της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και πιθανότατα της μόνιμης αντιπολίτευσης εάν δεν έρθουν τα πάνω κάτω.

Ελπίζω όσοι ψήφισαν τον Αντώνη Σαμαρά για αρχηγό να έχουν ακόμα το θάρρος να το ομολογήσουν δημόσια, γιατί απ΄ότι βλέπω ήδη άρχισε να παρατηρείται μία έντονη αποστασιοποίηση που με απλά λόγια σημαίνει ότι όσοι έκαναν την πατάτα αρχίζουν τώρα να ..... έρπονται προς άλλες κατευθύνσεις.

Εάν βρεθεί κάποιος τολμηρός που θα δηλώσει ικανοποιημένος από τη σημερινή εικόνα της ΝΔ ευχαρίστως θα αναρτήσω τους λόγους που θα επικαλεστεί και που όλως περιέργως δε βλέπουμε όλοι οι υπόλοιποι.

Έχω υπομονή και θα περιμένω τον τολμηρό. Ελπίζω να βρεθεί.
Θέλω όμως χειροπιαστά στοιχεία
Όχι αναφορές του τύπου οι άλλοι θα ήταν καλύτεροι; και άλλες τέτοιες σαχλαμάρες.
Περιμένω με ανυπομονησία...

Πολιτική Πρόταση
Απαντήστε μου ειλικρινά: Είστε ικανοποιημένοι μ΄αυτή την εικόνα;

Δεν υπάρχουν σχόλια :