Τρίτη 3 Ιανουαρίου 2012

Τελικά σε αυτό τον τόπο όλοι δικαιώνονται! Νάτος και ο Ρουσόπουλος!


Ο κ. Ρουσόπουλου δημοσιεύσε επιθετικό άρθρο την Πρωτοχρονιά στην ετήσια επετειακή έκδοση της αγγλόφωνης εφημερίδας «New Europe», η οποία εκδίδεται στις Βρυξέλλες. Στο άρθρο του ο πρώην υπουργός της ...

κυβέρνησης Καραμανλή, αναφέρεται σε “πολιορκία της Ελλάδας” που ξεκίνησε απο τον Γιώργο Παπανδρέου που “σε ένα ρεσιτάλ πολιτικής ανοησίας δυσφήμισε τη χώρα μου στο εξωτερικό”,  ενώ όποτε αναφέρεται στην Ελλάδα την αποκαλεί “η χώρα μου” !
Ο κ. Ρουσοπουλος στρέφει τα βέλη του προφανώς στον Σόιμπλε λέγοντας οτι “δεν δέχομαι κανέναν υπουργό οικονομικών άλλης χώρας να μου κουνάει το δάχτυλο διότι δήθεν μου κάνει χάρη που μου δίνει δανεικά, όταν όλα τα δανεικά που μου έδινε επί δεκαετίες τα έχει πάρει πίσω και με πολύ καλά επιτόκια” , υπεραμύνεται της Εθνικής Αξιοπρέπειας και αναφέρεται στην ΦΥΡΟΜ ως τη χώρα που προσπάθησε να μας κλέψει κομμάτι της ιστορίας μας και να το οικειοποιηθεί.
Ο πρώην υπουργός θυμίζει το ναζιστικό παρελθόν της Γερμανίας και τους αγώνες των Ελλήνων στο Β’ΠΠ.
Ο κ. Ρουσόπουλος κάνει αναφορά στη γελοιογραφία της Αφροδίτης της Μήλου από το περιοδικό Focus, δηλώνει πως δεν του αρέσει να δικάζουν τη χώρα “του”, και τονίζει πως η Ελλάδα πρώτα καταδικάστηκε κι έπειτα δικάστηκε. Κι ενώ τα λέει όλα αυτά, κατηγορεί του ξένους (Γερμανία και Γαλλία) ότι  λαϊκίσουν: “Λαϊκίζοντας, κατέστρεψαν την Ευρώπη της αλληλεγγύης και καλλιέργησαν ξανά τον εθνικισμό που μεσουρανούσε στον μεσοπόλεμο και στην περίοδο του ψυχρού πολέμου”.
….. μόνο που ο κ. Ρουσόπουλος ξεχνάει να πει στο άρθρο του τι έκανε η κυβέρνηση του στην Ελλάδα, πως ξέφυγε ο ίδιος απο το σκλάνδαλο Εφραίμ και τι γνώμη έχει η χώρα του για τον ίδιο.
Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο στο NewsPost

Δεν υπάρχουν σχόλια :