Κατά 21,5% αυξήθηκαν τα ενοποιημένα έσοδα της Hellas online για το γ' τρίμηνο του 2010 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο. Τα έσοδα του εννεαμήνου ενισχύθηκαν κατά 32,6% σε ετήσια βάση και ανέρχονται σε 147,8 εκατ. ευρώ, με τη συμβολή της αύξησης της πελατειακής βάσης. ...................
....................Οι ζημιές προ φόρων, παρά την περαιτέρω αύξηση των αποσβέσεων, περιορίστηκαν σε -24,3 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2010 από -33,7 εκατ. το εννεάμηνο του 2009.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 38 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2010 σε σχέση με το εννεάμηνο 2009 οπότε και ανήλθαν σε 9,6 εκατ. ευρώ. Η αύξηση προέρχεται κυρίως από τη βελτίωση του λειτουργικού περιθωρίου κέρδους που ανέρχεται στο 26%.
Οι αποσβέσεις έφτασαν τα 52,9 εκατ. ευρώ στο εννεάμηνο του 2010 από 36,1 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, λόγω των αυξημένων επενδύσεων σε ιδιόκτητες υποδομές και του κόστους απόκτησης νέων πελατών.
Η εταιρία σημείωσε σε αυτό το τρίμηνο αξιόλογη αύξηση της λειτουργικής της κερδοφορίας, διατηρώντας ρυθμούς αύξησης των εσόδων 30% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο, παράλληλα με τη σταθερή προσθήκη νέων LLU πελατών και βελτιωμένης λειτουργικής διαχείρισης. Η συνολική LLU πελατειακή βάση της εταιρίας στο τέλος του εννιαμήνου 2010 ανέρχεται σε 355.411 πελάτες, που αντιστοιχούν σε 28% μερίδιο αγοράς και αποτελούν το 97% του συνολικού ευρυζωνικού πελατολογίου της εταιρίας.
Οι επενδύσεις του ομίλου κατά τη διάρκεια του εννιαμήνου ανήλθαν στα 41 εκατ. ευρώ ενώ έφτασαν συνολικά τα 324,5 εκατ. από τις αρχές του 2006, υποστηρίζοντας την ανάπτυξη του μεγαλύτερου ιδιόκτητου δικτύου οπτικών ινών στην Ελλάδα, τη συνεχιζόμενη αναβάθμιση της διασύνδεσης με το εξωτερικό και της συνολικής χωρητικότητας καθώς και τη βελτιστοποίηση των τεχνολογικών συστημάτων στην εξυπηρέτηση πελατών.
Το ιδιόκτητο δίκτυο οπτικών ινών της εταιρίας εκτείνεται σε πάνω από 4.000 χιλιόμετρα πανελλαδικά, παρέχοντας πρόσβαση σε 70%+ των γραμμών του ΟΤΕ με 310 συνεγκαταστάσεις σε κόμβους του ΟΤΕ.
Κατά το εννεάμηνο του 2010 ενισχύθηκε η δυναμική της εμπορικής συμφωνίας με τη Vodafone για τη διάθεση κοινών συνδυαστικών πακέτων κινητής, σταθερής και adsl internet σε οικιακούς και εταιρικούς συνδρομητές με βελτιωμένες προσφορές συνδυαστικών προϊόντων, αποδοτική επικοινωνία και περαιτέρω αξιοποίηση του δικτύου πωλήσεων.
Παράλληλα, υφιστάμενοι εταιρικοί πελάτες με επιπρόσθετες υπηρεσίες καθώς και νέοι πελάτες από όλο το φάσμα της επιχειρηματικής κοινότητας εμπιστεύτηκαν τις υπηρεσίες της hellas online για την κάλυψη των τηλεπικοινωνιακών τους αναγκών όπως Probank, UPS, LION, Επενδυτική Τράπεζα, κα.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου