Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Μήνυμα του υποψήφιου στο Ηράκλειο με την "Μάχη για την Κρήτη", Χρήστου Μαρκογιαννάκη

Φίλοι μου,
ελάχιστες μέρες πριν τις εκλογές θέλω να ευχαριστήσω όλους σας και τον καθένα χωριστά για την υποστήριξη και τη βοήθεια σας!
Όσους είστε εκτός Κρήτης σας ευχαριστώ για τη θετική ενέργεια, την ψυχολογική και ηθική υποστήριξη!
Τους συντοπίτες μου Κρητικούς σας υπερευχαριστώ για τη στήριξη αυτή, για τον θερμό εναγκαλισμό της υποψηφιότητας μου και την ενθουσιώδη ανταπόκριση σας σε όποιο μέρος βρέθηκα και με όσους από εσάς συνομίλησα!
Τέλος θέλω να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου και τους συμπολίτες μου, εντός του Νομού Ηρακλείου που εκτός από τη στήριξη και την αγάπη σας την Κυριακή αυτή θα με τιμήσετε με ένα σταυρό προτίμησης δίπλα στο όνομα μου!
Σας ευχαριστώ πολύ όλους!
Ειλικρινά δικός σας,
Χρήστος

Δεν υπάρχουν σχόλια :