Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2010

Με το "ΑΡΜΑ ΠΟΛΙΤΩΝ" του Γιάννη Δημαρά ο Νίκος Κόκκινος

Γεννήθηκα το1976 στην Αθήνα και κατοικώ στην Αγία Παρασκευή. Είμαι παντρεμένος με την Έλενα Λάππα, Διδάκτορα Φιλοσοφίας.

Είμαι πτυχιούχος του τμήματος Μαθηματικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου στα Χρηματοοικονομικά και την Τραπεζική από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Από το 1999, εργάζομαι στον ιδιωτικό τομέα σε εταιρία Μεσιτών Ασφαλίσεων. Το 2004 ανέλαβα καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου της .........

......... εταιρίας ενώ παράλληλα απέκτησα και άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος Ασφαλιστικού Συμβούλου και Μεσίτη Ασφαλίσεων από το Υπουργείο Ανάπτυξης.

Έχω συγγράψει το βιβλίο ¨Εισαγωγή στην Ιδιωτική Ασφάλιση¨ και είμαι ενεργό μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών, του Οικονομικού Επιμελητηρίου και του Συνδέσμου Εκπροσώπων και Στελεχών Ασφαλιστικών Εταιριών.

Είμαι Συνεργάτης – Εισηγητής του Ελληνικού Ινστιτούτου Ασφαλιστικών Σπουδών (ΕΙΑΣ).

Δεν υπάρχουν σχόλια :