Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου 2010

Samaras Pride Parade (SPP)

Όλο και περισσότερο θυμίζουν οι Νέο Νεοδημοκράτες τους «ανώνυμους αλκοολικούς» ή τα γνωστά gay parades. Θέλουν να βγουν στους δρόμους και να φωνάξουν δυνατά «Είμαι δεξιός και είμαι περήφανος!» ή «Με λένε Κώστα και είμαι Λαϊκός Δεξιός». "Ανώνυμοι Σαμαρικοί" έχουν ξεκινήσει τις επαφές σε κατ’ οίκον συνεδρίες και αναμένεται οσονούπω να δούμε στους δρόμους και καθαρά neoδεξιά SPP(samaras pride parade). Όλοι στη γραμμή με θαλασσί πουκαμισάκι και σκούρο μπλε παντελονάκι(συνιστώνται κοντά για το καλοκαίρι).
Το θέμα είναι γιατί ντρέπονταν μέχρι τώρα και δεν μπορούσαν να βγουν και να αποκαλύψουν δυνατά την ιδεολογική τους ταυτότητα; Τις πταίει; Και μην μας πούνε ότι φταίει η Κεντροδεξιά στροφή του neoΚαραμανλή ή τα συνθήματα του τύπου:«ο λαός δεν ξεχνά τί σημαίνει Δεξιά!» Αυτά είναι δικαιολογίες και το ξέρουν. Υπάρχουν πολύ βαθύτερες αιτίες για τη ντροπή που αισθάνονται.
Άντε βρε καλή δύναμη. Με μπροστάρη τον Αντώνη και συμπαραστάτη τον Κικίλια να πάρετε τους δρόμους και σε μορφή παρέλασης να σας βλέπουμε να φωνάζετε δυνατά «είμαι δεξιός και είμαι περήφανος» και "Ελλάς Ελλάς Αντώνης Σαμαράς"! Φτου κακά!

Δεν υπάρχουν σχόλια :