Τετάρτη 23 Νοεμβρίου 2011

Θα διαγραφεί ο Γιακουμάτος;

“Γίναμε θεατές ενός έργου που λέει “εδώ καράβια βουλιάζουν και χάνονται και τα σκαφάκια τα μικρά αρμενίζουνε”. Ή το λέει καλύτερα ο λαός “πέντε πουλάκια κάθονταν στου Κίτσου το κεφάλι”

Εγώ δεν ξέρω κανέναν Φαήλο, εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι



έχω μια κυβέρνηση εκτάκτου ανάγκης, έχουμε κόμματα που είναι σε επείγουσα ανάγκη και τα παιδάκια παίζουνε, η παιδική χαρά παίζει.
Ο λαός έχει εξοργιστεί, μας έχει καταμαρτυρήσει 40 χρόνων αμέλειες, εμείς καθόμαστε λοιπόν και παίζουμε.
Πριν από τρεις μήνες στην Κοινοβουλευτική Ομάδα είχα πει επί λέξει δημόσια στον κ. Σαμαρά “μάζεψε τους αρουραίους, τα ποντίκια τα έμμισθα που έχεις κοντά σου, διότι εγώ είμαι λύκος, δεν είμαι ποντικός”.

Δεν φοβάμαι κανέναν, αλλά αυτό που με ενδιαφέρει αυτήν τη στιγμή είναι να φάει ο λαός τη γαλοπούλα του με την 6η δόση και να αρχίσουν να ψήνουν το αρνί για το Πάσχα”.
Ο βουλευτής της ΝΔ, Γεράσιμος Γιακουμάτος, στο Ράδιο 9, για την εσωκομματική ένταση.
Σημείωση: Αν αυτή η δήλωση δεν δοκιμάζει τον κύριο Σαμαρά, τότε τι; Θα τολμήσει να αφήσει τον κύριο Γιακουμάτο εκτός ΚΟ ομάδας;

Δεν υπάρχουν σχόλια :