Πέμπτη 11 Νοεμβρίου 2010

Η επιστολή παραίτησης της κας Σταματεράκη από τη ΝΟΔΕ Ρεθύμνου

Πρώτοι σας ενημερώσαμε χθες για την επικείμενη παραίτηση από τη ΝΟΔΕ Ρεθύμνου της κας Άννας Σταματεράκη. Με σημερινή επιστολή της αναλαμβάνει με την αποχώρηση της, όπως αναφέρει, το μερίδιο ευθύνης που της αναλογεί για το δυσμενές για το κόμμα, αποτέλεσμα των εκλογών της Κυριακής.
Αναλυτικά, η επιστολή παραίτησης της κας Σταματεράκη:
«Στον απόηχο του εκλογικού αποτελέσματος -ραπίσματος για το κόμμα της Ν.Δ.- στο νομό μας, τόσο στις δημοτικές όσο και στις περιφερειακές εκλογές, συναισθανόμενη ότι ο .............
................
ρόλος μου σε αυτό το όργανο είναι καθαρά διακοσμητικός, χωρίς καμία ουσία, σας υποβάλλω την παραίτησή μου, ζητώντας ταυτόχρονα και τη διαγραφή μου από μέλος του κόμματος. Η προσωπική μου διαδρομή στο κόμμα είναι νομίζω σε όλους γνωστή. Δεν ζητώ ούτε αναγνώριση - που εξάλλου ποτέ δεν μου εδόθη- ούτε μπράβο. Πίστεψα σε αυτήν την παράταξη και προσέφερα - πολλά ή λίγα δεν έχει σημασία- όποτε αυτό μου ζητήθηκε από όποια θέση και αν μου ζητήθηκε. Η πορεία όμως του κόμματος αυτού -τουλάχιστον σε τοπικό επίπεδο- η ανυπαρξία των οργάνων του, ο διακοσμητικός τους ρόλος σε επιλογή υποψηφίων, δεν μου αφήνει περιθώρια επιλογής παρά μόνο την οδό της παραίτησης, σεβόμενη πρώτα τον εαυτό μου και ακολούθως τους ανθρώπους που ζητούν κάποιος να αναλάβει την ευθύνη αυτού του θλιβερού αποτελέσματος. Επειδή, λοιπόν, στην Ελλάδα κανένας συνήθως δεν αναλαμβάνει τις ευθύνες του, εγώ ως μέλος της επιτροπής εκλογικού αγώνα της Ν.Δ. στο Ρέθυμνο -η οποία σημειωτέον ποτέ δεν συνεδρίασε προεκλογικά!- αρνούμαι να είμαι παθητικός θεατής της κατάρρευσης, αναλαμβάνω τις όποιες ευθύνες μου αναλογούν και αποχωρώ. Ευχαριστώ θερμά όσους με στήριξαν στις εσωκομματικές εκλογές, τους ζητώ συγγνώμη που δεν μπόρεσα -για λόγους ανεξάρτητους από τη θέλησή μου-να ανταποκριθώ στις όποιες προσδοκίες τους και εύχομαι η Νέα Δημοκρατία να βρει το δρόμο της».
Η επιστολή έχει κατατεθεί στον πρόεδρο της ΝΟΔΕ Ρεθύμνου, Αχιλλέα Κεφαλογιάννη και έχει κοινοποιηθεί στην βουλευτή της Νέας Δημοκρατίας, Όλγα Κεφαλογιάννη και τη γραμματεία οργανωτικού της ΝΔ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :