Δευτέρα 27 Σεπτεμβρίου 2010

Καμπάνια για τον ελληνικό τουρισμό ξεκίνησε ο...Χατζημαρκάκης

Η γερμανική εφημερίδα "Bild", ο ΕΟΤ, ο ΣΕΤΕ και η "Aegean" συμμετέχουν στην καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στη Γερμανία, που ξεκίνησε προχθές, με πρωτοβουλία του Γερμανού ευρωβουλευτή, Γιώργου Χατζημαρκάκη.

Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ελληνικής καταγωγής ευρωβουλευτής, η "Bild", (με πάνω από 13 εκατομμύρια αναγνώστες καθημερινά), διεξάγει από σήμερα κλήρωση 100 ταξιδιών με προορισμό την Ελλάδα, που θα ..........

.......... πραγματοποιηθούν μεταξύ 1 και 31 Οκτωβρίου 2010, περίοδος που συμπίπτει με στις γερμανικές σχολικές διακοπές του φθινοπώρου. Οι προορισμοί είναι Ηράκλειο, Κέρκυρα, Σάμος, Ρόδος, Χανιά, Κως, Σαντορίνη, Λουτράκι και Θεσσαλονίκη.

Το ερώτημα, στο οποίο καλούνται να απαντήσουν οι Γερμανοί αναγνώστες στο πλαίσιο του διαγωνισμού είναι: Πού βρίσκεται η πασίγνωστη Ακρόπολη; Στην α) Αθήνα ή β) Βερολίνο.

Η διαφήμιση για τον τουρισμό παρουσιάζεται σε εμφανή θέση στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας. Τα ταξίδια, οργανώνονται από τον ΕΟΤ και χρηματοδοτούνται από τα μέλη του ΣΕΤΕ και συμπεριλαμβάνουν πτήση, ξενοδοχείο και μεταφορά από και προς τα ελληνικά αεροδρόμια.

Η δημοσιογραφική κάλυψη στην "Bild" θα κρατήσει τρεις ημέρες, με τη δημοσίευση συνεντεύξεων του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλου Γερουλάνου και του Γερμανού υπουργού Οικονομίας, Ράινερ Μπρούντερλε, οι οποίες θα συνοδεύονται από φωτογραφίες που θα απεικονίζουν ελληνικές παραλίες και νησιά.

Ο κ. Χατζημαρκάκης ήταν σε συνεχή επαφή με την "Bild", τον ΕΟΤ, τον ΣΕΤΕ, τον Γερμανό υπουργό Οικονομίας και το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού της Ελλάδας, ώστε να εξασφαλίσει τη συνεργασία μεταξύ των φορέων, αλλά και τη δημοσιογραφική κάλυψη της πρωτοβουλίας στην έντυπη έκδοση της εφημερίδας και στο Διαδίκτυο:
http://www.bild.de/BILD/lifestyle/reise/2010/09/22/griechenland-reise/gewinnen-sie-eine-reise-in-die-sonne).

Δεν υπάρχουν σχόλια :