Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Μαντινάδες για τον έρωτα...

1. Εγώ ήμουνα που έπεφτα στ’ αγκάθια να περάσεις κι έδινα και το αίμα μου δικό σου να μη χάσεις.

2. Κι αν βρω τ’ αθάνατο νερό δεν πίνω κι ας ποθάνω, άμα δε βρεις και εσύ να πιεις ήντα να ζω να κάνω;

3.Το δάκρυ μου είναι κόκκινο όντε θα βγει για σένα, γιατί ανακατεύεται με τσι καρδιάς το αίμα.

4. Στην μέσα πάντα της καρδιάς σε τόπο διαλεγμένο θα σ’ έχω σαν το ............

............. φυλαχτό ώστε να ζω κρυμμένο.

5. Εγώ τη λέξη σ’ αγαπώ την έχω καταργήσει, γιατί την είπα μια φορά και έχω πληγές γεμίσει.

6. Όσα αγαπώ δε σ’ αγαπά η μάνα που σε γέννα, γιατί έχει κι άλλα να αγαπά μα εγώ έχω μόνο εσένα.

7. Ήλιος εσύ φεγγάρι εγώ ο γης τ’ αλλού κλώθουμε, μα είναι τσι φύσης εντολή να μην συναντηθούμε.

8. Ωσάν το γόρδιο δεσμό έδεσε ο ερωτάς μας και μούδε ο Μεγα Αλέξανδρος τα κόβει τα δεσμά μας.

9. Αν είναι η αγάπη έγκλημα έχω εγκληματίσει μελαχρινή μου κοπελιά που σ’ έχω αγαπήσει.

10. Με μια φωτογραφία σου στέκω και κουβεντιάζω, και σου μιλώ και δεν μιλάς και βαριαναστενάζω.


// clopyandpaste.blogspot.com //

Δεν υπάρχουν σχόλια :