Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Απογοητευμένος φεύγει ο Βαρουφάκης από την Ελλάδα. Έχασε η Βενετιά η βελόνι!

Μαθαίνουμε ότι είναι πολύ απογοητευμένος από τα πολιτικά πράγματα της χώρας ο Βαρουφάκης και τελικά δεν θα κατέβει υποψήφιος με ...


κανένα αντιμνημονιακό κόμμα! Θα πάρει των οματιών του και θα πάει στο Αμέρικα να διδάσκει στα αμερικανάκια την χρεοκοπία της Ελλάδας! Ενδεχομένως να υπάρχουν άλλου είδους συμφωνίες πίσω από την «αυτοεξορία» του στις ΗΠΑ, που εμείς δεν πρόκειται ποτέ να μάθουμε γιατί η υστερική παρουσία του Βαρουφάκη προκαλεί πολλά ερωτηματικά!
Εμείς τώρα τι θα γίνουμε χωρίς τον Μπαρουφάκη! Όπως ο ίδιος αποκαλύπτει στο protagon.gr, για εκείνον η χώρα μας είναι σχεδόν...τελειωμένη:
"..Κάπου τον περασμένο Νοέμβριο, σε ένα ταξίδι στην Αμερική όπου μου έγιναν προτάσεις από πανεπιστήμια και οργανισμούς, η Δανάη μου είπε κάτι που «έγραψε». 
Μου είπε ότι, δεδομένου του πολέμου που μου γίνεται στην Ελλάδα, μόνο και μόνο επειδή καταθέτω απόψεις, και δεδομένης της κατάρρευσης στο πανεπιστήμιο όλων αυτών για τα οποία έχω επενδύσει μια δεκαετία τώρα, έχω μια απλή επιλογή: είτε να κατέβω στην πολιτική, ώστε να μπορώ να δράσω με κάποιους βαθμούς ελευθερίας που προσφέρει η «εξουσία», είτε να φύγουμε από την Ελλάδα. 
Κατάλαβα τι εννοεί. Αμέσως έβαλα μπροστά την διαδικασία μετακόμισης στην Αμερική..."
διαβάστε όλο το κείμενο εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια :