Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Δαλούκας: «Αποχωρώ προσωρινά»!

Την προσωρινή αποχώρησή του από τα παιχνίδια της Σούπερ Λίγκας γνωστοποίησε ο Γιώργος Δαλούκας με επιστολή του στην ΚΕΔ και την ΕΠΟ. ..........


..............Τα επικριτικά σχόλια μετά το πέναλτι που έδωσε στον Παναθηναϊκό στην αναμέτρηση με τον Άρη και το εις βάρος του κλίμα που είχε δημιουργηθεί είναι οι λόγοι της παραπάνω απόφασης του Θεσσαλού διαιτητή.

Η επιστολή του Γιώργου Δαλούκα προς την ΕΠΟ και την ΚΕΔ:

"Η αγάπη μου για το ποδόσφαιρο και η αξιοπρέπεια μου, δεν μού επιτρέπουν στην παρούσα φάση να διευθύνω αγώνες της Σούπερ Λίγκας μετα τη λάσπη που δέχτηκα, για μια απόφαση μου στον αγώνα Αρη-Παναθηναικού.

Για να διευκολύνω την ΕΠΟ και την ΚΕΔ δηλώνω την απόφαση μου να μην μετέχω σε αγώνες της Σούπερ Λίγκας. Εύχομαι η απόφαση μου αυτή να αποφορτίσει την ατμόσφαιρα και να πάει το ποδόσφαιρο μπροστά".

Δεν υπάρχουν σχόλια :