Παρασκευή 28 Μαΐου 2010

Κι άλλος έξω... Η συγκλονιστική επιστολή παραίτησης του Γιάννη Θεοφίλη (Προέδρου της Α2 Νομαρχιακής της ΟΝΝΕΔ)

Βλέποντας την μεγάλη φιλελεύθερη και δημοκρατική παράταξη της Νέας Δημοκρατίας που αγάπησα και αγωνίστηκα να κατακρεουργείται και να πλησιάζει στο τέλος της δε θα μπορούσα σε καμία περίπτωση να παραμείνω θεατής.
Οι αξίες, το ήθος και οι αρχές μου δεν μου επιτρέπουν να παραμείνω σε ένα κόμμα στο οποίο πλέον ηγείται ένας δασκαλάκος του χωριού με παλαιικές αντιλήψεις και το διοικούν κλειστά και φτωχά μυαλά με μοναδικό κριτήριο την αγαπημένη άνοιξη της καρδιάς τους, την Πολιτική Άνοιξη.
Ένα κόμμα που με απορρίπτει και με κάνει να αισθάνομαι ξένος μέσα στο ίδιο μου το σπίτι.
Ένα κόμμα που δεν αντιλαμβάνεται τις ανάγκες των καιρών και λειτουργεί με όρους παρελθόντος.
Ένα κόμμα που θυσιάζει στο βωμό των μικροπολιτικών του συμφερόντων κάθε έννοια εθνικού συμφέροντος και κοινού καλού.
Ένα κόμμα το οποίο λειτουργεί καθεστωτικά και με αποκλεισμούς την ώρα που τα ποσοστά του είναι χαμηλότερα από ποτέ.
Θα ήθελα τελειώνοντας απλά να θυμίσω στον δασκαλάκο του χωριού πως οι μηχανισμοί που κάποτε κατηγορούσε είμαστε εμείς οι απλοί αγωνιστές αυτής της παράταξης που δεν την εγκαταλείψαμε και δεν την προδώσαμε ποτέ σε αντίθεση με εκείνον που και την εγκατέλειψε και την πλήγωσε.
Θέλω να θυμάμαι την Νέα Δημοκρατία του χθες και όχι την Πολιτική Άνοιξη του σήμερα.
Υποβάλλω την παραίτησή μου από πρόεδρος της Α2 Νομαρχιακής Επιτροπής της ΟΝΝΕΔ καθώς ζητώ και την διαγραφή μου από την Νέα Δημοκρατία.

Δεν υπάρχουν σχόλια :