Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Άκης με σύνδρομο στέρησης της εξουσίας

Πρωί Σαββάτου, περί ώρα δεκάτη, στο «Ελευθέριος Βενιζέλος». Από τα μεγάφωνα έχουν κληθεί οι ταξιδιώτες της πτήσης προς Θεσσαλονίκη να επιβιβασθούν. Περιμένουν λοιπόν στην ουρά και μόλις ο καθένας τους φθάνει στο γκισέ παραδίδει το εισιτήριό του για έλεγχο, επιδεικνύοντας συγχρόνως και την αστυνομική ταυτότητά του, όπως ορίζουν οι κανονισμοί ασφαλείας. Ερχεται και η σειρά ενός ευσταλούς ηλικιωμένου κυρίου, ο οποίος κάποτε πρέπει να υπήρξε ωραίος. Μόλις η υπάλληλος του ζητεί ευγενώς την ταυτότητά του, εκείνος αντιδρά απότομα: «Κορίτσι μου, δεν ξέρεις ποιος είμαι; Εγώ δεν δίνω ποτέ ταυτότητα!»

Ατυχώς, η νεαρά υπάλληλος δεν είχε την ετοιμότητα να του δώσει την αρμόζουσα απάντηση: «Σας ικετεύω να με συγχωρήσετε, κύριε, αλλά είμαι πολύ μικρή και δεν σας γνωρίζω». Η κοπέλα έγινε κατακόκκινη από την ντροπή - ενώ κανονικά θα όφειλε να ντραπεί ο ταξιδιώτης που την είχε φέρει σε αυτή τη δύσκολη θέση. Πήρε αμέσως τον προϊστάμενό της στο τηλέφωνο, ο οποίος προφανώς της συνέστησε να ....

.... αγνοήσει τον κανονισμό και ο ευσταλής ταξιδιώτης, μαζί με το τερατώδες εγώ του, πέρασαν χωρίς ο πρώτος να επιδείξει ταυτότητα. Δεν τον κακίζω όμως, διότι επρόκειτο για τον Ακη Τσοχατζόπουλο και προφανώς υπέφερε από το σύνδρομο στέρησης της εξουσίας.

Για την -μάλλον απίθανη- περίπτωση κατά την οποία η άρνηση του Α. Τσοχατζόπουλου να δείξει την ταυτότητα μπορεί να οφείλεται στην επιθυμία να μην αποκαλύψει την ημερομηνία της γεννήσεώς του, να σας πληροφορήσω ότι ο παλαιός πολιτικός γεννήθηκε το 1939.

/ Στέφανος Κασιμάτης / ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ /

Δεν υπάρχουν σχόλια :