Δευτέρα 9 Απριλίου 2012

Καρατζαφέρης: «Ο Σαμαράς είναι ψεύτης και χωρίς μπέσα». Τώρα μόνο το κατάλαβε; [video]

Δριμύ κατηγορώ εξαπέλυσε κατά του Σαμαρά ο Καρατζαφέρης, στην εκπομπή της Τσαπανίδου, στον ΣΚΑΪ. 
Μέσα στο άντρο του σαμαρισμού. 
Θέλει θάρρος πιστεύω.
Στο κανάλι του ...


Αλαφούζου. Θα κάμει μέρες τώρα να ξαναβγει στον ΣΚΑΪ ! θα τον τιμωρήσει το αλαφουζέϊκο μια και αποκάλεσε τον εκλεκτό τους .. ψεύτη … :
" Ο Σαμαράς είναι ψεύτης δεν έχει μπέσα.. Μου έλεγε Γιώργο σου χρωστώ πολλά, σε όλη μου τη ζωή δεν θα ξεχάσω ποτέ την βοήθεια που μου έδωσες. Και τώρα με βρίζει. Στη συνάντηση των αρχηγών, μου είπε να βγω έξω και να πω στις τηλεοράσεις ότι ο Σαμαράς αγωνίζεται για τις συντάξεις και πράγματι το έκανα. Και μόλις πήγε ο Σαμαράς στη Συγγρού στις δικές του δηλώσεις δεν είπε τίποτα. Με πήρε μετά τηλέφωνο και μου είπε. Συγνώμη Γιώργο το ξέχασα. Δεν έχει μπέσα ο άνθρωπος."

1 σχόλιο :

Ανώνυμος είπε...

ειναι γελοίο ΚΑΙ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΙΚΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΣΥ να προβάλουμε τον τρελαμένο ακροδεξιό κωλοτούμπα που γεμίζει τα ψηφοδέλτιά του με όσους έχοτν σχέση, με πρέζα, πρεζεμπόριο, τοκογλυφία, προστασίες......ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ για να χτυπηθεί ο Σαμαράς..........ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΛΑΘΗ ΠΙΑ, ΛΙΓΟ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ!!!!!