Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Να πω εγώ τί βλέπω στο νέο σήμα;

Πολύ ωραίο test αξιολόγησης για να δούμε αν είστε άξιος να συγκαταλέγεστε στους φίλους και τα μέλη της Νέας Πολιτικής Άνοιξης. Προσπαθείστε να μας πείτε τί ακριβώς βλέπετε στο νέο σήμα της ΝΔ.  Ορίστε μερικές προτάσεις παρακάτω ..…..
.......................

  • Βλέπω τον Αντώνη στο βάθος του κήπου. ……… Εσείς ανήκετε στον σκληρό πυρήνα της ηγετικής ομάδας της ΝΔ.
  • Βλέπω τη μάνα μου! ………. Χάσατε! Τι να την κάνουμε τη μάνα σας; Χάρισμά σας.
  • Βλέπω σήματα καπνού. ………… Σιγά μη βλέπεις τις πυρκαγιές του 2007. Σύνελθε!
  • Δε βλέπω τίποτα, είμαι άρρωστος; ……….. Απλά ανήκετε σε άλλο κόμμα. Μην ανησυχείτε. Ευτυχώς που το είδατε στο σήμα της ΝΔ. Νάναι καλά ο Αντώνης!
  • Βλέπω ένα τεράστιο πυρσό. ……….. Έχετε αστιγματισμό, πρεσβυωπία και μυωπία μαζί! Να πάτε στο γιατρό!
  • Δεν βλέπω τον πυρσό. …………. Είστε μέλος της ΠΟΛΑΝ
  • Βλέπω ένα τεράστιο κρουασάν. ………….. Είστε πειναλέος και άσχετος. Ουστ από δω!
  • Βλέπω μια μεγάλη πόρτα. …………… Σας λένε συχνά το φλιτζάνι.
  • Βλέπω το Μητσοτάκη! ………….. Είστε τρελός!
  • Βλέπω τα νούμερα από το 1 μέχρι το 10 …….. Σίγουρα κάτι πίνετε!
  • Βλέπω τον Elvis Presley! ……… Μην πλησιάζετε άλλο. Είστε επικίνδυνος. Θα καλέσουμε κάποιον να σας μαζέψει!
  • Βλέπω τον RoadRunner να τρέχει και να μη φτάνει από το κυνηγητό του κακόμοιρου Coyote. ……….. Τρεχάτε ποδαράκια μου! Ήρθε το τέλος του κόσμου!
  • Εγώ δεν βλέπω, ακούω κάτι φωνές. …….. Κανείς δεν είναι τέλειος αν και βρίσκεστε στο πρώτο στάδιο!
  • Εγώ βλέπω ένα κέρατο ....... Μήπως υπονοείται ότι εκεί μέσα γίνεται του κέρατου το κάγκελο; Α να χαθείς!
  • Βλέπω τον κόσμο ολόκληρο ......... Σε ψάχνει ο Κρητικός βοσκός που του κλέψανε την κατσίκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια :