Πέμπτη 20 Ιανουαρίου 2011

Μας έστειλαν το νέο εκπληκτικό σήμα, της Νέας ΝΔ ….

Μια πρώτη ανάγνωση: Πάρα πολύ χαλαρωτικό. Σήμα σάουνας. Έχει και τον αέρα προς την άκρα δεξιά.  Για να μην ξεχνιόμαστε μέσα στους υδρατμούς του ινστιτούτου ανοιξιάτικης αισθητικής στη Συγγρού. Με εκπτώσεις στο κομματικό σπα και δωρεάν μασάζ στη νοημοσύνη! Πρόσω ολοταχώς προς την Τρελαντωνία. Ένα τόπο ..............

...................

χλοερό, τόπο αναψύξεως, ένθα απέδρα πάσα οδύνη, λύπη και στεναγμός.
Πάει έφυγε το μυαλό. Το κοιτάς και ξεχνιέσαι. Τι μεγαλείο και πόση μεγαλοφυΐα κρύβει, δε λέγεται!
Εντάξει αυτό το τσουλούφι στην αριστερή πλευρά μου θυμίζει τον Τζακ τον Αντεροβγάλτη, αλλά μάλλον προσωπική θα είναι η εκτίμηση. Αυτός είναι και ό στόχος του μηνύματος. Να το παίρνει ο καθένας όπως γουστάρει. Μην τσακωθούμε κιόλας;
Προσωπικά, θα την έχω την προκατάληψή μου με τον μεγάλο Αντώνη, γιατί πιστεύω ότι ο Αντώνης γέρνει λίγο προς τον Αντεροτζάκ και λίγο προς το παραμύθι του Τζακ με τη φασολιά. Αν και στο παραμύθι μου θυμίζει τη φασολιά και όχι τον μικρούλη Τζακ. Η φασολιά είναι που θέλει να πάει "πιο ψηλά, πιο ψηλά", που λένε και στα συνθήματά τους οι Τρελαντώνηδες*! Εγώ δε φταίω;
Μη γίνομαι όμως τόσο κακός! Σε κάποιους άλλους θα θυμίζει τη μάνα τους ή τέλος πάντως τί έκαναν πέρσι το καλοκαίρι! Για πιο πίσω δεν πιστεύω να πηγαίνεις με τέτοιο σήμα!

*«Πιο ψηλά, πιο ψηλά με τον Αντώνη Σαμαρά»!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια :