Τρίτη 21 Σεπτεμβρίου 2010

Σημεία συνέντευξης της Ντόρας Μπακογιάννη στον Real FM

Για την οικονομική πρόταση Σαμαρά στη ΔΕΘ:

Η Θεσσαλονίκη έχει μια κατάρα και η κατάρα είναι ότι κάθε φορά που είσαι
κυβέρνηση αναδεικνύεις τα υπαρκτά προβλήματα της χώρας και προσπαθείς να
τοποθετηθείς και δεν υπάρχουν λεφτά και κάθε φορά όταν είσαι αντιπολίτευση
αναδεικνύεις τον τρόπο με τον οποίο θα μπορέσεις να έχεις λεφτά να
μηδενίσεις το έλλειμμα και να μπορέσεις να βγάλεις τη χώρα από την κρίση χωρίς .........

........... θυσίες και ουσιαστικά αυξάνοντας όλες τις δαπάνες. Στην ουσία η παθογένεια του πολιτικού συστήματος συνεχίζεται χωρίς να έχουμε μάθει τίποτα από τον τρόπο με τον οποίο βρεθήκαμε στην κρίση.

Για το έλλειμμα

Κ. Πυργιώτη επί λέξη στο site της ΝΔ 7 Ιουλίου του 2010 , πρόβλεψη βασικών μεγεθών, δημόσιο έλλειμμα ως ποσοστό του ΑΕΠ ...η ΝΔ λέει ότι το έλλειμμα θα μηδενιστεί στα μέσα του 2013 , εχθές στην παρουσίαση που έκανε ο κ. Σαμαράς είπε ότι το δημόσιο έλλειμμα θα μηδενιστεί στο τέλος του 2011.

Αυτό για μένα λέει το εξής ή το σχέδιο δεν έχει μελετηθεί ή ο κ. Σαμαράς συνειδητά αλλάζει άποψη ή θέλει να θολώσει τα νερά . Επί της ουσίας όμως για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους η πραγματικότητα είναι ότι πάρα πολλά από αυτά που είπε ο κύριος Σαμαράς είναι σωστά και για την ιστορία αν θέλετε του δημοσίου χρέους και των ελλειμμάτων και επίσης για την έλλειψη
αναπτυξιακής πολιτικής , αναμφισβήτητα σωστά και συμφωνώ απολύτως μαζί του από την άλλη μεριά όμως αυτά τα οποία λέει για την πάταξη του ελλείμματος κρύβουν την αλήθεια .

Το έλλειμμα για να μπορέσει να μηδενιστεί ή να μειωθεί χρειάζεται πολύ σφιχτή δημοσιονομική πολιτική ή οποία κατά τη γνώμη μου αυτό που περίμενα να αναδείξει ο κ. Σαμαράς και δεν το ανέδειξε ήταν η αδικία της εφαρμογής . Τα μέτρα που εφαρμόζουμε επί δικαίων και αδίκων είναι το μεγάλο πρόβλημα.

Για την ακολουθούμενη οικονομική πολιτική:

Λέω ότι το πρόβλημα είναι στην εκκίνηση, μπορούμε να συμφωνήσουμε σε 5 βασικούς άξονες. Το πρόβλημα είναι ότι αν αυτή τη στιγμή η οξεία πολιτική αντιπαράθεση η οποία γίνεται για τους λόγους περιφερειακών εκλογών, επιβαρύνει περαιτέρω το κλίμα στην οικονομία θα υπάρχει μια συνολική ευθύνη.
Αυτή τη στιγμή είναι ορθότατη η κριτική στην έλλειψη αναπτυξιακής
πολιτικής. ( Καθυστερήσεις σε ΕΣΠΑ-ΣΔΙΤ).
Ορθότατη η κριτική του Αντώνη Σαμαρά , το κομμάτι των προτάσεων δεν είναι αξιόπιστο.

Για τη δήλωση του Σαμαρά για την αποχώρηση της από τη ΝΔ:

Δεν καταλαβαίνω γιατί ο κ. Σαμαράς δεν έχει το θάρρος να υποστηρίξει τους λόγους της διαγραφής μου. Γιατί δεν είπε ευθέως ότι εγώ τη διέγραψα διότι είχε διαφορετική άποψη μαζί μου και προσπαθεί να πει ότι μόνη μου έφυγα .
Εγώ λοιπόν δεν έφυγα μόνη μου από τη ΝΔ διεγράφην, διότι διεκδίκησα να έχω δικαίωμα άποψης και να ασκήσω το συνταγματικό μου δικαίωμα να ψηφίσω όπως κατά συνείδηση πίστευα και αυτό το έχω κάνει και στο παρελθόν και δεν με διέγραψε ο κ. Καραμανλής .Ο κ. Σαμαράς θεώρησε ότι έπρεπε να με διαγράψει.

ΤΟ ΗΧΗΤΙΚΟ ΤΗΣ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗΣ
http://www.dorabak.gr/db/gr/radio/3914/sunenteuksh_ston_real_fm.html

Δεν υπάρχουν σχόλια :