Σάββατο 4 Σεπτεμβρίου 2010

Κόκκαλης:«Θα μπορούσα να κάμω τη δουλειά με τον κουμπάρο μου καλύτερα, παρά με τον Σιμπιλίδη»

Μόνος του και με το αλαζονικό ύφος του ο Κόκκαλης προδίδεται! Το ύφος, ο τρόπος, οι λέξεις σημαίνουν πολύ περισσότερα από όσα θέλει να αποφύγει παρά το δήθεν αδιάφορο τυπάκι που πουλά στην Εξεταστική. ….. Γιατί άραγε δεν καλείται και ο ίδιος ο Μητσοτάκης να καταθέσει την άποψή του; ......
«Σας κουράσαμε κύριε Κόκκαλη;» ….  Ακολουθεί ένα τμήμα από την κατάθεση Κόκκαλη στην Εξεταστική:
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ: Τι γνωρίζετε για το καλοκαίρι του ’93, γιατί έχει πει κατ’ επανάληψη ο πρώην Πρωθυπουργός, ο κ. Μητσοτάκης, ότι ανετράπη η κυβέρνησή του από τα ......

.......οικονομικά συμφέροντα. Ξέρετε κάτι γι’ αυτό;
ΜΑΡΤΥΣ (Σωκράτης Κόκκαλης): Όσον αφορά εμένα, υπάρχει και τελεσίδικη δικαστική απόφαση ότι δεν είχα καμία συμμετοχή σε αυτό που είχα κατηγορηθεί για τον κ. Σιμπιλίδη. Είχα κατηγορηθεί τότε, ότι εγώ χρηματοδότησα τον κ. Σιμπιλίδη για να σηκωθεί να φύγει ένα πρωί από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Έχει γίνει δικαστήριο και έχω κατηγορηθεί γι’ αυτό το πράγμα. Και υπάρχει τελεσίδικη δικαστική απόφαση, ότι ουδεμία σχέση είχα μαζί του. Ούτε τον ήξερα βέβαια.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ: Άρα, διαψεύδετε τελείως αυτά που έχει πει ο πρώην Πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης, ότι ανετράπη η κυβέρνησή του από οικονομικά συμφέροντα εις ό,τι σας αφορά.
ΜΑΡΤΥΣ (Σωκράτης Κόκκαλης): Νομίζω ότι η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη δεν ανετράπη λόγω του κ. Σιμπιλίδη, γιατί μετά ακολούθησαν εκλογές και έχασε με μεγάλη διαφορά από το ΠΑΣΟΚ.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ: Έμεινε όμως με 150 Βουλευτές. Είχε 151, ο κ. Σιμπιλίδης έγινε ανεξάρτητος.
ΜΑΡΤΥΣ (Σωκράτης Κόκκαλης): Στους 151 ήταν και ο κουμπάρος μου ο κ. Κατσίκης.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΪΒΑΛΙΩΤΗΣ: Κουμπάρος σας είναι;
ΜΑΡΤΥΣ (Σωκράτης Κόκκαλης): Ναι, έχω βαφτίσει την κόρη του. Γιατί είναι από την Παιανία. Είναι γείτονας. Δεν θα μπορούσα λοιπόν με τον κουμπάρο μου να την κάνω τη δουλειά καλύτερα παρά με τον κ. Σιμπιλίδη;

Δεν υπάρχουν σχόλια :