Σε κοινοβουλευτική παρέμβαση προς τους Υπουργούς Ανάπτυξης Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και Πολιτισμού και Τουρισμού, προχώρησε ο Τομεάρχης Υποδομών Μεταφορών και Περιβάλλοντος και ...
Βουλευτής Ηρακλείου της Δημοκρατικής Συμμαχίας Λευτέρης Αυγενάκης, καθώς μεγάλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση να μείνει εκτός περιοχών «προτεραιότητας» για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας η Κρήτη, σύμφωνα με το Ειδικό Πλαίσιο Χωροταξικού Σχεδιασμού και Αειφόρου Ανάπτυξης για τον Τουρισμό.
Στο κείμενο που δόθηκε προς διαβούλευση – και μάλιστα με διαδικασίες «εξπρές» - δεν γίνεται καμία αναφορά στα λιμάνια της Σούδας και του Ηρακλείου, παρά το γεγονός ότι είναι από τους πιο σημαντικούς προορισμούς κρουαζιερόπλοιων, ενώ γίνεται εκτενής αναφορά για λιμάνια που βρίσκονται στις περιοχές της Θεσσαλονίκης, του Κατάκολου, της Ρόδου, του Βόλου, της Καβάλας, της Κω και της Πάτμου.
Ειδικότερα, γίνεται λόγος για «δημιουργία εγκαταστάσεων σταθμών εξυπηρέτησης επιβατών κρουαζιέρας σε λιμάνια που έχουν ήδη δυνατότητα, ή μπορούν να την αποκτήσουν, προκειμένου να εξυπηρετήσουν μεγάλα κρουαζιερόπλοια που θα καταφθάνουν σε περιοχές τουριστικού ενδιαφέροντος.
Η Κρήτη, το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας και ένας από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς σε διεθνές επίπεδο που προσφέρει σημαντικά στον παραγωγικό τομέα της ελληνικής οικονομίας, κατέχει λιμάνια τα οποία έχουν την δυνατότητα να φιλοξενήσουν μεγάλα κρουαζιερόπλοια και για αυτούς τους λόγους, δημιουργούνται εύλογες απορίες για τους λόγους που δεν επιλέχθηκε ως «προτεραιότητα» για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας.
Ζητούνται άμεσα διευκρινίσεις για τη μη επιλογή της Κρήτης ως «προτεραιότητα» για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας, καθώς και για το γεγονός ότι η διαβούλευση για το ζήτημα κράτησε μόνο 10 ημέρες.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου