Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

Εάν έχετε πρόβλημα, ρωτήστε τον κ. Παπαδήμο! #ask_papademos [twitter]

Για όποιο πρόβλημα αντιμετωπίζετε δεν θα ήταν άσχημο να ρωτήσετε ένα πρωθυπουργό. Στο twitter φυσικά γιατί στην πραγματικότητα δεν υπάρχει δυνατότητα να σας βοηθήσει. Εδώ στην κυβέρνησή του δεν μπορεί να βρει σημεία επαφής μεταξύ των κομμάτων που τον στηρίζουν. Από τη ...
μια ο Παπανδρέου (διαδοχολογία), από την άλλη ο Σαμαράς (εκλογολογία) και στη μέση ο Καρατζαφέρης (άμα θες να φύγεις ... φύγε, να ησυχάσουμε!). Απολαύστε πάντως τα τιτιβίσματα με hastag: #ask_papademos :

 Giannis Sideris 

“RT :: Ο Παπαδήμος είναι τελειομανής. Ακόμα και τη χρεοκοπία την κάνει τέλεια 
 Nick Crossbird 

 με άριστα το 100 πόσο λαμόγιο είστε; 1000;;
 PAPPADEMAS 

Got some at the house, come by RT   I work with 600 euro per month.Please buyme a card board box to live in!
 ypopto_mousi 

Ασερε θα γίνειRT : Πότε θα γίνει Ασεπ για τον επόμενο πρωθυπουργό? 
 kavouritsax 

-πως ειναι ο μπαμπας ολα καλα?να ρωτησουμε τον γιατρο??-δεν χρειαζεται γιατρος 
 Menacius Polites 

Λουκάαααααααααα; Εγώ πότε θα γίνω ψηφοφόρος; 
 Agamemnon St. 

Τί βαθμό θα μου βάζατε στη Σχολή π "διδάσκατε" αν έλεγα ότι μπορεί μια χώρα ν'αποχωρήσει από το € χωρίς το € να καταρρεύσει; 
 George Stylianos 2nd 

Eσυ ησουν στο κοτερο; 
 El Lobo 

Γιατί δέχεσαι το κουστούμι των 50 υπουργών και αφήνεις ανεύθυνους να λερώνουν το παρελθόν σου σε MIT, Fed και Ecb; 
 George Stylianos 2nd 

Εισαι γυναικα του κεφιου; 
 Γιάννης @arkoudos 

φοβάμαι λίγο να ρωτήσω τι είναι το 
 The_Stranger 

Εγώ βασικά μία ερώτηση μόνο θέλω να κάνω: Πότε σκοπεύει να πάρει τα τρία (κόμματα που τον στηρίζουν) και να πάει σπίτι του. 
 gotistaki 

άλλη μια μεγάλη εθνική επιτυχία. trending topic το . εθνική συγκίνηση και ρίγη.
 φώτης πολίτης 

Να φύγω να πάω που, να μείνω να κάνω τι; 
 Stavros Georgiadis 

 Where is the growth,development you promised for Greece?
 WTT: Define Now 

Trend [] now popular worldwide. Help explain why at 
 Amalia Dalakoura 

Μ' αγαπάς ή τζάμπα πίνω; 
 Amalia Dalakoura 

Τελικά με τον Φικιώρη είστε αδέρφια που χάθηκαν στην κατοχή; 
 Nickolas Spiridakis 

Θελετε συγκεκριμενου τυπου ελικοπτερο; 
 Stelios Mintsidis 

Πώς προέκυψε βρε παιδιά αυτό το  ;;;
 George Pratanos 

Δεν μου έδωσε δάνειο η Εθνική... Ήταν δάκτυλος GAP; 
 Aris Tsakiropoulos 

έχω βγάλει κάτι κοκκινάδια στα γεννητικά μου όργανα που μου προκαλούν έντονη φαγούρα, τι να κάνω; 
 Maria Kontoni 

πόση ώρα ψήνω τις σαρδέλες στο φούρνο? 
»
 Vicky Kokkini 

Όταν πάτε σπιτι αφαιρείτε τους σπάγγους από καρπούς &αστραγάλους ή μήπως θέλει η ΕΚΤ να σας στριφογυρίζει κ στο κρεββάτι? 
 v_kostis 

Η κοπέλα μου είναι με άλλον εδώ και 5 μήνες κ εμένα με κυνηγάει κάποια άλλη. Τί να κάνω; 
 Malakisma 

Γιατί μου κόβει η μπεσαμέλ όταν την φτιάχνω μετά τις 8 το βράδυ; 
 SocialFAILgr 

για σας που εγκωμιάζεται το ΔΝΤ θα εκδοθεί απευθείας εντολής εκτελέσεως; 
 T@ssos 

The Blue or the Red pill? 
 DonnaMartin Graduate 

Εισαι η φωνη του Siri? 
 Τσιπούρα Αλανιάρα ♔ 

Σοβαρά τώρα ο Παπαδήμος μοιάζει τρελά με τον καθηγητή ιστορίας μου 
 panos xourafas 

μηπως ξερεις που ειναι ο Bono; 

Δεν υπάρχουν σχόλια :