Ο «ΑΓΙΟΣ» ΠΕΙΡΑΙΩΣ. Ο µητροπολίτης και η ιερά οργή του για τους µουσουλµάνους, τους Εβραίους και τους γκέι.
Γράφει γράµµατα στον Καντάφι και στη βασίλισσα Ελισάβετ. Παρεµβαίνει όλο και πιο ...........
....................
συχνά δηµοσίως µε αµίµητο,προσωπικό τρόπο. Οι δηλώσεις του για τους µουσουλµάνους και τους Εβραίους επέσυραν τη µήνι όχι µόνο των αντίστοιχων θρησκευτικών κοινοτήτων αλλά και του Γιώργου Πεταλωτή, της Ντόρας Μπακογιάννη, της Αρχιεπισκοπής Αµερικής. ∆εν τον καταδίκασε όµως η ∆ιαρκής Ιερά Σύνοδος. Ποιος είναι ο Επίσκοπος Πειραιώς;
....................
συχνά δηµοσίως µε αµίµητο,προσωπικό τρόπο. Οι δηλώσεις του για τους µουσουλµάνους και τους Εβραίους επέσυραν τη µήνι όχι µόνο των αντίστοιχων θρησκευτικών κοινοτήτων αλλά και του Γιώργου Πεταλωτή, της Ντόρας Μπακογιάννη, της Αρχιεπισκοπής Αµερικής. ∆εν τον καταδίκασε όµως η ∆ιαρκής Ιερά Σύνοδος. Ποιος είναι ο Επίσκοπος Πειραιώς;
Εβρεχε το αποµεσήµερο της περασµένης Τετάρτης, αλλά έξω από τη Μονή Πετράκη, όπου µόλις είχε τελειώσει η συνεδρία της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας, ο Επίσκοπος Πειραιώς Σεραφείµ δεν νοιαζόταν µήπως βραχεί. Νωρίτερα, στη Σύνοδο, είχαν συζητηθεί δηλώσεις του που προκάλεσαν την οργή και της ισραηλιτικής κοινότητας και της µουσουλµανικής κοινότητας της Ελλάδας. Η ανακοίνωση της Συνόδου, χωρίς να τον κατονοµάζει, καταδίκαζε µεν κάθε µορφή φυλετισµού και διάκρισης, προσέθετε δε ότι ο κάθε επίσκοπος έχει αυτονοµία έκφρασης των απόψεών του.
Ο κ. Σεραφείµ προχώρησε προς το επισκοπικό αυτοκίνητο µε ύφος θριαµβευτή. Οι δηµοσιογράφοι που τον πολιορκούσαν έπεσαν πάνω του, ήθελαν δηλώσεις. Κοντοστάθηκε. «Η Ελλάς γέννησε ήρωες αλλά γέννησε και νενέκους», είπε. Ύστερα µπήκε στο αυτοκίνητο και είπε αποφασιστικά στον οδηγό του: «Let’s go west»!
Είναι προφανές ότι ο κ. Σεραφείµ δεν παρέπεµπε στο σουξέ των Pet Shop Boys («Go West») αλλά µάλλον σε πιο γνωστό στην ελληνική µαζική κουλτούρα τηλεοπτικό διαφηµιστικό σλόγκαν. Οσο για την αναφορά του σε νενέκους, οι συνδηλώσεις της είναι ευρύτερες από την ανάλογη ρήση του Αλέκου Γιωτόπουλου της 17 Νοέµβρη την ώρα της σύλληψής του. Θα µπορούσε πάντως. Ο καθένας µπορεί να θεωρεί για τον εαυτό του ότιφυλάττει τις δικές του, τις προσωπικές Θερµοπύλες – και ότι οιάλλοι τον αδικούν, τον υποβλέπουν, τον ζηλεύουν... Αλλά ποιες Θερµοπύλες µπορούν να προστατεύουν οι δηλώσεις του ποιµενάρχου Πειραιά ότι «ο µουσουλµανισµός αποτελεί καταστροφική λατρεία» ή ότι ο Χίτλερ ήταν όργανο του διεθνούς σιωνισµού – πλην των Θερµοπυλών της προκατάληψης κατά των διαφορετικών από εµάς;
Τα πρώτα χρόνια. Ο πατέρας του Χρήστου Μεντζελόπουλου (έτσι λεγόταν ο κ. Σεραφείµ πριν ακολουθήσει τονδρόµο τηςιεροσύνης) ήταν καθηγητής Εγκληµατολογίας. Ο σηµερινός Επίσκοπος Πειραιά εξοµολογείται στα «ΝΕΑ» (21/4/2006) ότι, µαθητής ακόµα, είχε «µια κοµµουνιστική αντίληψη».
Γεννηµένος το 1956 στην Αθήνα, άρα «στα χρόνια της εξέγερσης», όπως τα λέει, «τελείωνα το Γυµνάσιο». «Είχα συµµετάσχει όµως στο Πολυτεχνείο», προσθέτει. «Είχα µπει κι εγώ µέσα. Ελεγα στη Μαρία ∆αµανάκη ότι τη θυµάµαι στον περίφηµο εκείνο ποµπό που έκανε τις εκκλήσεις της». Ηθελε, λέει, να γίνει αστρονόµος, αλλά επειδή δεν µπορούσε να διανοηθεί µε τη λογική ενός θετικού επιστήµονα τον κόσµο, επέλεξε τη µεταφυσική– και τον Θεό. Σπούδασε βεβαίως στη Νοµική, αλλά προτίµησε τον µοναχικό βίο, αν και αργότερα υπήρξε ανακριτής της Συνόδου. Στην πορεία προς την ιεραρχική ανάδειξη δηµιούργησε συχνά προστριβές. Το 1998 µπήκε στο στόχαστρο του αρχιµανδρίτη Ιάκωβου Γιοσάκη, µε αφορµή τη διεκδίκηση εκ µέρους του κ. Σεραφείµ (που τότε ήταν αρχιγραµµατέας της Συνόδου) της Μητρόπολης Κυθήρων. Με επιστολή που εστάλη στην «Απογευµατινή» στις 27/8/1998, οµάδα ιερωµένων (στην οποία συµµετείχε και ο κ. Γιοσάκης) χαρακτήριζε τον κ. Σεραφείµ «δράκο µε αιµοβόρα ένστικτα», που «αντί καρδίας έχει ηφαίστειο λάβας» και «δεν ξέρει τι σηµαίνει αγάπη και συγχώρεσι».
Η αλήθεια είναι ότι, όταν διαδέχθηκε τον κ. Καλλίνικο στη Μητρόπολη Πειραιά το 2006, ο κ. Σεραφείµ οργάνωσε αξιόλογη φιλανθρωπική δραστηριότητα. Ως φαίνεται, όµως, αυτό που διακαώς επιθυµούσε ήταν να παρεµβαίνει δηµοσίως. Χάρη στις πολλές και διαφορετικές παρεµβάσεις του έγινε γνωστός, έστω και λόγω των επικρίσεων που δέχτηκε. «Τυγχάνω Επίσκοπος και Μητροπολίτης της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας του Χριστού στην Ελλάδα και διαποιµαίνω το επίνειον της Πρωτευούσης της Χώρας, τον ασφαλώς γνωστό και σε εσάς Πειραιά», έγραφε προσφάτως στον Μουαµάρ Καντάφι, για να τον ψέξει επί αντιχριστιανισµώ. Ως µικρός θρησκευτικός ηγέτης, ο κ. Σεραφείµ έχει βάλει γενικώς στις συνήθειές του την αλληλογραφία µε αρχηγούς κρατών και εκπροσώπους εξουσιών. Μια από τις πιο συζητηµένες επιστολές του, µε την ίδια ακριβώς αρχή, είχε παραλήπτρια τη βασίλισσα της Αγγλίας Ελισάβετ. Της ανέφερε ότι οτιµηθείς µε τον τίτλο του σερ τραγουδιστής Ελτον Τζον είχε προσβάλει το «θεανδρικό πρόσωπο» του Χριστού (είχε δηλώσει ότι ο Χριστός «ήταν ένας έξυπνος γκέι») και ζητούσε να του αφαιρεθεί ο τίτλος ευγενείας.
Αν δεν απευθύνεται σε πρόσωπα της εξουσίας, πάντως, δεν έχει την ίδια εµµονή στους τύπους. Οταν π.χ., πρόσφατα, θεώρησε ότι πρέπει να αντιπαρατεθεί στον αστροφυσικό Στίβεν Χόκινγκ, που δήλωσε ότι δεν υπάρχει Θεός, προέταξε ως εξήγηση της θέσης του διακεκριµένου επιστήµονα τη σωµατική αναπηρία του, αποδίδοντάς του (τι γενναιοδωρία!) «το ελαφρυντικό της συγχύσεως του νοός του από την αφόρητο σωµατική δυστυχία του».
Τα «µέτωπα». Οι δηµόσιες παρεµβάσεις του κ. Σεραφείµτελευταία έχουν πληθύνει. Αντιτίθεται γενικώς σε ό,τι διαφέρειαπό όσα πρεσβεύει ο ίδιος. Πρόσφατα, βρέθηκε στα δικαστήρια µε τους ακτιβιστές οµοφυλόφιλους του περιοδικού «10%», επέπληξε τουπουργείο Παιδείας, ανακάλυψε σιωνιστές και μασόνους εχθρούς, ανάγκασε ακόµα και τον κυβερνητικό εκπρόσωπο αλλά και την Αρχιεπισκοπή Αµερικής να καταδικάσουν τις θέσεις του. Ο ίδιος όµως δεν πτοείται. Εχει µάθει άλλωστε να βλέπει τον κόσµο µε την υποκειµενική µατιά του ζηλωτή.Σύµφωνα µε την προσωπική αυτή µατιά, η πραγµατικότητα είναι ό,τι θέλουµε να ορίσουµε ως πραγµατικό. Οπως όταν, νέος, προσπαθούσε νααποφύγει τον σαρκικό πειρασµό και έψαχνε τρόπους να µην τονελκύει το γυναικείο σώµα. Πώς τα κατάφερε και δεν είχε ποτέ στη ζωή του, όπως ο ίδιος δηλώνει, σαρκική επικοινωνία; Η απάντησή του υπάρχει στη συνέντευξη του 2006 στα «ΝΕΑ».
«Εγώ, για να ξεπεράσω την επιθυµία της νεανικότητάς µου,έκανα “ψυχολογικό διαλογισµό”, δηλαδή σκεφτόµουντη µαταιότητα των πραγµάτων, σκεφτόµουν το ανθρώπινο σώµα χωρίς την επιδερµίδα. Θυµάστε τους πίνακες που είχαµε στο σχολείο µε τους µυς χωρίς το δέρµα;». Πάλι καλά που ο Αβελάρδος έχει πάψει να εµπνέει από αιώνες...
ΕΙΠΕ
Υπάρχει µια παγκόσµια προοπτική για την καταστροφή της οικογένειας αλλά και των εθνικών κρατών.
Πίσω από όλη αυτή την ιστορία είναι ο διεθνής σιωνισµός
ΕΙΠAN ΓΙ' ΑΥΤΟΝ
Οι απόψεις αυτές προσβάλλουν τη µακρά παράδοση φιλαλληλίας και ανεξιθρησκίας που χαρακτηρίζει την ελληνική κοινωνία
Γιώργος Πεταλωτής, κυβερνητικός εκπρόσωπος/ / ΤΑ ΝΕΑ / /
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου