Τετάρτη 2 Ιουνίου 2010

Ωχ το μάτι μου! «Ρουσφετάκια» για τη Siemens; Γιατί Αντώνη μου, μας τόκαμες αυτό;

«Αμάρτησα για το μπατζανάκι μου»!
Ο κ. Ευάγγελος Σέκερης, στέλεχος της Siemens και παντρεμένος με τη μικρή αδερφή της συζύγου του κ. Σαμαρά, Γεωργίας, φέρεται να ζητάει με e-mail στις 31 Ιουλίου του 2006 από τον τότε ευρωβουλευτή της ΝΔ και σημερινό αρχηγό της ΝΔ να μεσολαβήσει έτσι ώστε να παραμείνει στη Siemens και αν ήταν δυνατόν να αναλάβει τη θέση του οικονομικού διευθυντή του «ιατρικού τομέα».
«Γενικά δε χρειάζεται να είσαι ιδιαίτερα ευγενής μαζί του, τους έχω προσφέρει πάρα πολλά και το γνωρίζει πολύ καλά (σ.σ. εννοεί τον κ. Χριστοφοράκο). Ξέρει ότι γνωρίζω πολλά για τις βρωμιές τους και ότι έχω κρατήσει το στόμα μου κλειστό. Θα ήθελα να του δώσεις να καταλάβει ότι μιλάμε συχνά και ότι γνωρίζεις πάρα πολλά» αναφέρεται μεταξύ άλλων στο επίμαχο e-mail.
Επιπλεόν, στα έγγραφα που βλέπουν σήμερα το φως της δημοσιότητας υπάρχει και δεύτερο email-επιστολή προς τον κ. Χριστοφοράκο το οποίο μεταξύ άλλων αναφέρει ο κ. Σέκερης: «Χωρίς καμία δική μου παρέμβαση, αλλά μόνο από προσωπικό ενδιαφέρον την οικογένειάς μου, υπήρξε όπως γνωρίζω τηλεφωνική επικοινωνία με συγγενικό μου πρόσωπο, που όπως μου είπε σας έθεσε θέματα τα οποία κι εγώ σας είχα κατά καιρούς αναπτύξει σε προηγούμενες επιστολές μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια :