Δευτέρα 28 Ιουνίου 2010

"Σήμερα έκλεισε ένας κύκλος 18 ετών για εμένα"

Σήμερα έκλεισε ένας κύκλος 18 ετών για εμένα. Παρέδωσα στον Γραμματέα του κόμματος Λευτέρη Ζαγορίτη, την παραίτηση μου από το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Το πως και το γιατί αποχωρώ δεν αφορά κανένα μιας και ο καθένας έχει δικούς του λόγους που οδηγούν τις πράξεις του και τις δράσεις του. Δεν έχει νόημα να προχωρήσω σε μακροσκελείς αναλύσεις, ούτε να δημοσιεύσω την επιστολή παραίτησης μου. Άλλωστε θεωρώ τη Νέα Δημοκρατία “σπίτι” μου και δεν επιθυμώ να την βλάψω ασχέτως αν διαφωνώ με την κατεύθυνση που έχει πάρει. Επιλέγω λοιπόν τον δρόμο της αποχώρησης και εύχομαι στην παράταξη να .........

........ βρει το δρόμο της και να εμπνεύσει εκ νέου ελπίδα στους πολίτες όπως έκανε το 2004.

Σε αυτά τα 18 χρόνια είχα την τιμή να εκλεγώ Υπεύθυνος Σχολής της ΔΑΠ Χημικών Μηχανικών να διατελέσω τομεάρχης της ΔΑΠ ΕΜΠ, να εκλεγώ στην Γραμματεία πόλης της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ ΑΕΙ, να εκλεγώ τρεις φορές στην Κεντρική Επιτροπή της ΟΝΝΕΔ, να συμμετάσχω στο Εκτελεστικό Γραφείο της ΟΝΝΕΔ, να εκλεγώ Πρόεδρος της ΚΕΦΕ της ΟΝΝΕΔ, να εκλεγώ στην Κεντρική Επιτροπή της ΝΔ και να οριστώ από το πρόεδρο Κώστα Καραμανλή στην θέση του Γραμματέα Νέων Τεχνολογιών & Πληροφορικής του κόμματος.

Όλα αυτά τα χρόνια, υπηρέτησα το κόμμα μου χωρίς να ζητήσω ποτέ κανενός είδους αντάλλαγμα και η μόνη μου ανταμοιβή ήταν ηθική επιβράβευση της συμμετοχής μου στα αιρετά όργανα. Η συμμετοχή μου στην ΟΝΝΕΔ και κατ΄επέκταση στην Νέα Δημοκρατία αποτελούσε και αποτελεί από μόνη της ύψιστη τιμή. Από την πορεία αυτή κρατώ τους φίλους που έκανα, τις εμπειρίες που αποκόμισα μα πάνω από όλα η ψυχή του ΟΝΝΕΔιτη με την οποία γαλουχήθηκα και αποτελεί για εμένα στάση ζωής που χαρακτήρισε και χαρακτηρίζει μια ολόκληρη γενιά. Δράττομαι της ευκαιρίας για να ζητήσω συγνώμη σε όσους πλήγωσα άθελα μου στην διάρκεια της πολιτικής μου διαδρομής και εύχομαι οι επόμενοι που θα πάρουν σειρά να κάνουν καλύτερη δουλειά από εμένα μιας και ως γνωστών ουδείς αναντικατάστατος.
Σταύρος Κοντακτσής
/ / stakon.wordpress / /

Δεν υπάρχουν σχόλια :