Τρίτη 25 Μαΐου 2010

Οι Πολίτες ανοίγουν το δρόμο για το καινούριο...

Στην ιστοσελίδα της Ανεξάρτητης Βουλευτού κ. Ντόρας Μπακογιάννη οι Πολίτες έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν τις απόψεις τους για τις εξελίξεις. Σταχυολογήσαμε χωρίς λογοκρισία κάποιες από τις τελευταίες τοποθετήσεις και τις παραθέτουμε. Περισσότερα στο dorabak/dialogos:

  • Κυρία Μπακογιάννη, Επειδή ως σκεπτόμενο άτομο και ως νέα γυναίκα πάντοτε συμμεριζόμουν και επικροτούσα τις πολιτικές θέσεις και τον αγώνα σας, θεωρώ πολύ σημαντικό να εκφράσω και στη σημερινή συγκυρία τη συμπαράσταση και τη συστράτευσή μου σε κάθε σας επιλογή. Με εκτίμηση Μάγδα (ΜΑΓΔΑ)
  • Πως κατάντησε έτσι αυτό το κόμμα? Να είναι πρόεδρος αυτός που το πρόδωσε. Υποστήριξα το κόμμα πάντα ανιδιοτελώς.Και τώρα βλέπω την αλαζονεία και την υποκρισία των... αποτυχημένων της πρώην ΠΟΛΑΝ και του ΚΕΠ σε όλο της το μεγαλείο.κ.Μπακογιάννη μήπως ήρθε η ώρα για κάτι νέο? (ΓΙΑΝΝΗΣ)
  • ΣΑΜΑΡΑ ΔΕΝ ΕΠΕΙΣΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΧΑΡΗΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΙΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΙΣΕΙΣ.ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ ΚΑΙ ΔΙΕΛΥΣΕΣ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑ ΣΟΥ (ΠΟΛΑΝ) ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΥΠΟΛΟΓΟΣ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΔΙΑΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗ ΝΔ.ΕΓΩ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΕΙΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΠΡΩΤΑ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΞΕΝΟΣ Σ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΥ ΔΩΣΑΜΕ ΤΟ ΑΙΜΑ ΜΑΣ.ΔΕΝ ΠΕΙΘΕΙΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΣΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΙ ΝΔ.Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΣΥ (ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ)
  • ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΑΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ. ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΝΤΟΡΑ ΕΙΣΑΙ Η ΜΟΝΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΘΑΡΟ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.ΚΑΝΤΟ ΤΩΡΑ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ 299 ΕΑΝ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΗΚΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΔΥΣΚΟΛΕΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ.ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ (ΛΙΖΑ)
  • ΚΥΡΙΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑ ΕΤΩΝ ΗΣΑΣΤΑΝ Η ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ,ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗ ΜΟΝΟΚΡΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΠΟΛΥ ΝΕΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ.ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΣΑΣ Η ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΕΧΑΣΕ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ,ΤΗΝ ΦΥΣΗ ΑΡΧΗΓΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΗ.ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΤΕ ΟΡΑΜΑ ΞΑΝΑ. (ΕΛΙΝΑ)
  • Ντόρα δεν μπορώ να βλέπω όλους τους αποτυχημένους πολιτευτές κ στελέχη της ΠΟΛΑΝ και του ΚΕΠ να διοικούν σήμερα το κόμμα για το οποίο αγωνίστηκα σε όλη μου τη ζωή.Αυτοί το μόνο που μπορούν να καταφέρουν είναι να διοικούν ένα κομμα του 7(αυτό έδειξε η ιστορία τους).Κάνε κάτι και γρήγορα. (Αγγελος)
  • Εγώ πάλι ενώ νόμιζα οτι ψηφίζω στις εκλογές της Νομαρχιακής είδα το όνομά μου να λείπει από τον κατάλογο του κόμματος παρόλο που είμαι από παλιά μέλος, συνδικαλιστής και επαναβεβαίωσα την ιδιότητά μου στις πρόσφατες εσωκομματικές για την προεδρία...Είπα σε μια στιγμή να πάω να τους το πώ αλλά ευτυχώς άλλαξα γνώμη...Είμαι αηδιασμένος με αυτή την κλίκα. Τόσοι αγώνες για να καταλήξουμε σε αυτό το χάλι. (ΧΡΗΣΤΟΣ)
  • O Γιωργάκης είναι 10 ετών και σε λατρέυει άρα έχεις πολύ μέλλον μπροστά σου..τα παιδιά εχουν ένστικτο..NTΟΡΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ (ΓΙΩΡΓΟΣ)

Δεν υπάρχουν σχόλια :