Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

3 Ανέκδοτα που αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα

Θέλω καποιον να μου δανεισει 130.000 ευρω.Θελω επισης να με αφησει μοναχο μου να τα διαχειριστω.Υπ όψη, χρωστάω 360.000 ευρω απο παλιά, παρακαλάω να ...


μου χαρισουν τα 100.000 ευρω παλι απο τα παλιά.
Ζητάω τα νεα 130.000 ευρώ, το μαγαζι που ειχα εδω και 40 χρονια ηταν ενα μπαχαλο,ηθελα 4 υπαλληλους και ειχα προσλαβει 24(!!!),οι περισσοτεροι επαιρναν επιδοματα φουσκωμενα,απο τους 24 οι μισοι εφυγαν σε συνταξη στα 48 και τους πληρωνω εγω δια των κρατησεων των αλλων 12.
Οι υπαλληλοι μου, οταν εκαναν παραγγελιες αγοραζαν ακριβα τα υλικα,και επαιρναν προμηθειες,αφηστε χαλια το μαγαζι μου!!
Τώρα θέλω και κουρεμα του χρεους μου και αλλα 130.000 ευρω.Η τραπεζα μου τα δινει με προυποθεσεις.
Εγω βαζω κοκκινες γραμμες.Και κυριως δεν υπογραφω τιποτα.
Μολις χθες πηρα ενα γραμμα απο την τραπεζα.Ελεγε μονο μια φραση:
ΔΕΝ ΠΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΡΕ ΜΑΛΑΚΑ!!!!

Το δεύτερο έχει να κάνει με την υποτιθέμενη συνάντηση του Σαμαρά με μτην ΝΔ.

Η ΝΔ έβγαλε ανακοίνωση ότι ο μέγαλος ευεργέτης του Έθνους συναντήθηκε με τον Πούτιν.. Ψέμμα… Αλλά αυτά η ΝΔ τα βγάζει για τους ψηφοφόρους της. Εάν αυτοί οι άνθρωποι είχαν μυαλό δεν θα είχαν ηγέτη τον Σαμαρά. Κάθε κόμμα έχει τον αρχηγό, τα στελέχη και τους ψηφοφόρους που του αξίζουν.

Πάλι από Φώτης Γιάνν σχόλιο σχετικά με την διαφθο΄ρα στην ΕΛλάδα,

Ποιος ειπε οτι αυτη η χωρα ειναι διεφθαρμενη;;;;
Έλεγχος του ΣΔΟΕ και των επιθεωρητων Δημοσιας διοικησης βρηκαν σε εκατονταδες λογαριασμους εκατονταδων Δημοσιων υπαλληλων σε ολη την χωρα καταθεσεις απο 600.000 ευρω εως 4.000.000 ευρω,χρηματα που δεν δικαιολογουνται απο την εισοδηματικη τους κατάσταση.

Τι κατηγοριες υπαλληλων ηταν αυτες;;Τελωνειακοι-Εφοριακοι-Πολεοδομοι-Αστυνομικοι,κ.λ.π-κ.λ.π.Και υστερα μου λετε ΟΤΙ ΜΑΦΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ!!!Mην αδικειται την Χωρα!

Τέλος η πολεοδομία δεν δουλεύει όταν κόβει πίτα. Οι ιδιωτικές εταιρείες κόβουν την πίταν ΑΦΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ την εργασία τους. οι δημόσιες έχουν ανοσία..

Δεν υπάρχουν σχόλια :