Τετάρτη 9 Φεβρουαρίου 2011

Τρελά λεφτά για το «Huffington Post». Τα ιστολόγια αναδεικνύονται νέο μέσο επικοινωνίας

Η Ελληνίδα Αριάννα Στασινοπούλου έλαβε το τεράστιο ποσό των 315 εκατ. δολ. για την ιστοσελίδα της Huffington Post. Την αγόρασε η Αmerica On Line και δείχνει πόσο σοβαρά αντιμετωπίζουν τα blogs και προσωπικά sites στην Αμερική που συνήθως προηγείται στις τεχνολογικές τάσεις. Μάλιστα πρόκειται περί συνεργασίας της AOL με την ...................
.....................
Αριάννα Στασινοπούλου – Χάφινγκτον. Το Huffington Post ξεκίνησε το 2005 με επένδυση ενός εκατ. δολαρίων και εξελίχθηκε σε μία από τις πιο δημοφιλείς ιστοσελίδες των ΗΠΑ.

Τα blogs έτσι και πετύχουν αποτελούν σήμερα πραγματική πηγή ενημέρωσης. Με την εξαγορά αυτή δημιουργούνται νέα δεδομένα στην αγορά των ειδησεογραφικών μέσων.
Η «αριστερή» Αριάννα Στασινοπούλου θα διατηρήσει τον έλεγχο του περιεχομένου της ιστοσελίδας, από τη θέση της πρόεδρου και διευθύντριας του νέου ομίλου «Huffington Post Media Group».
Κακοπροαίρετοι αναλυτές επισημαίνουν ότι η AOL με την συνεργασία αυτή εγκαταλείπει την μέχρι στιγμής ουδέτερη πολιτική της στάση και στρέφεται προς τα «αριστερά»!
Η επιτυχία της Huffington Post στηρίζεται στην δημιουργία διαδικτυακής κοινότητας αναγνωστών, δυναμικότητας δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών. Η δυνατότητα που προσφέρει η ιστοσελίδα στους χρήστες αυτούς να δημοσιεύουν τα σχόλιά τους, καθώς και να μοιράζονται τα άρθρα της στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης Facebook και Twitter, υπήρξε ένας από τους κυριότερους λόγους της μεγάλης επιτυχίας της.

Δεν υπάρχουν σχόλια :