Τετάρτη 5 Ιανουαρίου 2011

Οι Καναδοί είναι οι πιο εθισμένοι στο διαδίκτυο

Οι Καναδοί συνδέονται περισσότερο στα κοινωνικά δίκτυα, όπως το Facebook και το YouTube, καθώς επίσης και το web γενικότερα, σε σχέση με τα υπόλοιπα έθνη, σύμφωνα με την εταιρεία μελετών comScore.

Η διείσδυση του διαδικτύου στους Καναδούς ξεπερνάει τους άλλους λαούς, με 68% των πολιτών να συνδέονται τακτικά, έναντι 62% στη Γαλλία και τη Μεγάλη Βρετανία. Από κοντά ακολουθούν οι ..................
....................
Γερμανοί με ποσοστό 60% και οι Αμερικάνοι με 59%. Οι Ιταλοί βρίσκονται πίσω με μόλις 36% πληθυσμιακή διείσδυση στο διαδίκτυο.

Οι εθισμένοι στο διαδίκτυο Καναδοί αφιερώνουν κατά μέσο όρο 42 ώρες το μήνα σερφάροντας στο διαδίκτυο, τιμή αυξημένη σε σχέση με τις 40 ώρες του 2009, ενώ βλέπουν κατά μέσο όρο 146 video το μήνα από το YouTube ή άλλους δικτυακούς τόπους αναμετάδοσης video.

Περίπου 17 εκατομμύρια Καναδοί, δηλαδή το 51% του πληθυσμού της χώρας, έχουν λογαριασμούς στο Facebook. Ο Καναδάς έχει επίσης ζωηρή κοινότητα στον κόσμο του Twitter, με εκτιμώμενη κίνηση 5% να αφορά μόνο στην παρακολούθηση του εγχώριου καλλιτέχνη Justin Bieber.

Παρ' όλη τη διείσδυση της ευρυζωνικότητας στον Καναδά, οι πολίτες του υστερούν σε σχέση με τους Αμερικάνους στην υιοθέτηση της "έξυπνηση τηλεόρασης". Για παράδειγμα, το Netflix είναι σχετικά πρόσφατος παίκτης στην αγορά του Καναδά, ενώ οι Google TV, Apple TV, δεν έχουν περάσει ακόμα τα σύνορα της χώρας.

Η καθυστέρηση οφείλεται εν μέρει στα εγχώρια όργανα εποπτείας της τηλεόρασης που έχουν διένεξη ως προς τον κανονισμό που διέπει τη ρύθμιση του διαδικτύου, με τις επερχόμενες αλλαγές στις κυρίαρχες επιχειρήσεις. Οι πάροχοι cable και τηλεφώνου αγοράζουν τηλεοπτικά δίκτυα (η Shaw Communications αγοράζει την Canwest Global Communications Corp., η Rogers Communications την Citytv, η Bell Canada τη CTV) προκειμένου να προσφέρουν στους Καναδούς τηλεόραση μέσω ψηφιακής πλατφόρμας πριν εγκατασταθούν οι μεγάλες αμερικάνικες εταιρείες. Πηγή: adslgr.com - Reuters

Δεν υπάρχουν σχόλια :