Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Βαρυσήμαντη παρέμβαση του Α. Σαμαρά στην “Real News”

Φίλες και φίλοι μου. Ευχαριστώ τον φίλο μου Νίκο που μου έδωσε την ευκαιρία να επικοινωνήσω μαζί σας και να σας μεταφέρω τα γεγονότα πραγματικά ως έχουν. Κυρίως για να σας πω ότι η κυβέρνηση του μνημονίου και τα δεκανίκια της, σκότωσαν την ελληνική οικονομία. Έβαψαν τα χέρια τους με αίμα, ενώ εμείς στη ΝΔ και προπάντων εγώ δεν φέρουμε καμιά ευθύνη για την κατάντια του τόπου. Η ελληνική οικονομία χειροτέρεψε από την ημέρα που το ΠΑΣΟΚ ανέλαβε την εξουσία. Η προηγούμενη κυβέρνηση του Αρχηγού μας Καραμανλή δεν φέρει καμιά ευθύνη όσο και αν τα δεκανίκια επιμένουν περί του αντιθέτου. Ο Αρχηγός Κώστας δεν έκανε απολύτως τίποτα και στο Μαξίμου έπαιζαν πρέφα. Άρα πώς τον εμπλέκουν στην καταστροφή του τόπου; Για να γλυτώσουν το τομάρι τους υποθέτω!
Εγώ πριν λίγες μέρες σας υπογράμμισα με απόλυτη σαφήνεια τα μέτρα που θα μας ........

......... βγάλουν από την κρίση σε δύο χρόνια ή μέχρι το τέλος της τετραετίας μου. Ελπίζω σύντομα να με ψηφίσετε και να με αφήσετε να κυβερνήσω για να καταλάβετε τί λέω. Μόνο στην πράξη θα καταλάβετε. Δεν περιμένω να ξέρετε και οικονομικά. Ελπίζω να μην με παρεξηγείτε γιατί εγώ εκτός από κοινωνιολόγος, σπούδασα και οικονομολόγος. Εγώ ξέρω τι θα πει κυκλικό έλλειμμα. Δεν περιμένω το ίδιο από εσάς. Αφήστε με να κυβερνήσω και θα καταλάβετε τι θα πει ο κύκλος με την κιμωλία. Θα σας το αναλύσει ο Φαήλος που ξέρει από μείγματα. Εγώ και ο Φαήλος, άντε και ο Μηταράκης να μπορούν να σας τα εξηγήσουν.
Για όλα πάντως φταίει το ΠΑΣΟΚ που είναι απελπισμένο και έχει πάθει κατάθλιψη. Σας υπόσχομαι ότι μέχρι και το ΠΑΣΟΚ θα θεραπευτεί  από την πολιτική μας εναντίον του μνημονίου. Όχι με λύσεις χαπάκια. Με πραγματικά μέτρα. Αυτά που σας ανέλυσα πριν λίγες μέρες και δεν τα καταλάβατε! Πάντως τα «λεφτά πράγματι θα τα βρούμε μόνοι μας». Χωρίς Ευρωπαίους, την παγκόσμια κυβέρνηση, το ΔΝΤ, το ΠΑΣΟΚ και τα γνωστά δεκανίκια, που μας το παίζουν έξυπνοι. Σιγά το δύσκολο. Στην Ελλάδα όποια πέτρα κι’ αν σηκώσεις θα βρεις λεφτά. Αλλά στο ΠΑΣΟΚ αρέσουν οι παραλίες και όχι τα βραχώδη όρη που αρέσουν στους φίλους μου, που είναι αντάρτες!
Φίλες και φίλοι. Για όλα φταίνε το ΠΑΣΟΚ και οπωσδήποτε ο Μητσοτάκης. Αυτός επίσης δεν έκανε τίποτα για να κλείσει τις τρύπες και να μειώσει τα ελλείμματα. Ευτυχώς που τον έριξα μαζί με τον Λαλιώτη, γιατί τώρα θα ήμασταν ακόμη χειρότερα. Σκεφτόμουνα το μέλλον μου βλέπετε και έτσι έβγαλα το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση για να έχω μικρότερα προβλήματα να αντιμετωπίσω στο μέλλον.
Σας ευχαριστώ που με ακούσατε. Ελπίζω να μου δώσει μια στήλη ο σύντροφος ρέιντζερ Νίκος και να τα λέμε συχνότερα. Σας φιλώ και στα δυο μάγουλα. Τις ιδέες μου θα σας τις αναλύω σιγά σιγά για να προλαβαίνετε να τις εμπεδώνετε και να τις αφομοιώνεται!
Ο Αντώνης και οι φίλοι του

Δεν υπάρχουν σχόλια :