Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Ο Π. Μαντουβαλος στο parapolitika.gr


Αγαπητοί φίλοι,
Στην ιστοσελίδα σας, της οποίας είμαι τακτικός επισκέπτης, τη Δευτέρα 30/08/2010 και ώρα 16:29 αναρτήθηκε σχόλιο με τίτλο ¨Ανοίγει τον φάκελο Μαντούβαλου η ΝΔ¨.
Το σχόλιο περιγράφει υποτιθέμενο σχεδιασμό της ΝΔ για επίθεση εναντίον μου με υπενθύμιση στους Πειραιώτες για τα ¨περί εμπλοκής του πρώην βουλευτή στο παραδικαστικό κύκλωμα¨.
Θέλω να μου επιτρέψετε 3 μόνο επισημάνσεις :
1. Δεν πιστεύω ότι η παράταξη μου, που υπηρέτησα, υπηρετώ και θα υπηρετώ, μπορεί να ......

....... απεργάζεται και να μεθοδεύει τέτοιου είδους αθλιότητες.
Η ενδεχόμενη ευτέλεια και εμπάθεια ορισμένων δεν μπορεί να χαρακτηρίζει μία μεγάλη παράταξη.
2. Είμαι ίσως ο μόνος πολιτικός που επεδίωξε να έχει τη μεταχείριση που έχει κάθε πολίτης. Η Δικαιοσύνη ομόφωνα με αθώωσε από τις χαλκευμένες και συκοφαντικές κατηγορίες εις βάρος μου. Το καλύτερο δώρο που θα μπορούσε να μου κάνει κάποιος είναι να υπενθυμίζει στους πολίτες το σκηνικό, τους καθοδηγητές και τις λεπτομέρειες αυτής της σκευωρίας.
3. Οι εκπλήξεις μου αρέσουν, σπάνε τη μονοτονία. Κάποιοι είναι απελπιστικά προβλέψιμοι στην εμπάθεια και στην μικρότητα. Δεν θα μείνουν όμως παραπονεμένοι.
Οι πολίτες του Πειραιά τους ετοιμάζουν μία μεγάλη έκπληξη στις 7 Νοεμβρίου.
Τέλος. Θα ήθελα κάτι ακόμα να τονίσω.
Τι μήνυμα δίνουμε στη κοινωνία και στους πολίτες όταν αγνοούμε ή προσποιούμαστε μία ομόφωνη απόφαση;
Όταν απέναντι στην πραγματικότητα και στην αλήθεια αντιτάσσουμε τη στείρα αντίδραση, την εμπάθεια και την έλλειψη εναλλακτικής πρότασης;
Με εκτίμηση
Πέτρος Στ. Μαντούβαλος

Δεν υπάρχουν σχόλια :