Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Ανοιχτή επιστολή-απάντηση στον κ. Ξενοφώντα Καραγεωργίου

«Όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια» επικαλείται ο σοφός λαός μέσω της γνωστής ρήσης που ταιριάζει γάντι στην συγκεκριμένη περίπτωση…
Οι αλαζονικές συμπεριφορές ανθρώπων σαν τον κύριο Καραγεωργίου ,βλάπτουν σοβαρά την Νέα Δημοκρατία σε μια τόσο δύσκολη περίοδο. Άνθρωποι σαν τον κύριο Καραγεωργίου παρουσιάζονται βασιλικότεροι του βασιλέως και προσπαθούν να επιβάλουν την « νέα τάξη πραγμάτων» μη σεβόμενοι ούτε τις θεσμικές θέσεις συγκεκριμένων ανθρώπων, ούτε πολύ περισσότερο τους διαρκείς ανιδιοτελείς αγώνες των αγωνιστών της παράταξης αυτής. Δυστυχώς άνθρωποι σαν τον κύριο Καραγεωργίου έχουν καταφέρει να μετατρέψουν την Νέα Δημοκρατία από κόμμα εξουσίας σε κόμμα μειοψηφίας ,φέρνοντας την παράταξη στα .......

....... χειρότερα ιστορικά δημοκοπικά στατιστικά του 17%
Με το κύριο  Καραγεωργίου μας χωρίζουν πολλά .Προσωπικά ανήκω στην αγωνιστική βάση της Νέας Δημοκρατίας αντίθετα με τον κύριο Καραγεωργίου που τείνει στην εξουσιαστική ελίτ του κόμματος. Είμαι υπερήφανος που αντίθετα με τον κύριο Καραγεωργίου, δεν έχω λάβει ποτέ ουδεμία άμισθη ή έμμισθη (όπως ο κύριος Καραγεωργίου) πολιτική θέση .Δεν έχω επιβαρύνει τον κρατικό προϋπολογισμό ούτε ένα ευρώ και δεν έχω κολλήσει ποτέ ούτε ένα ένσημο του ελληνικού δημοσίου παρόλο που υπήρξα στέλεχος της Ν.Δ από το 1974 έως και σήμερα.
Εάν δεν κάνω λάθος η θέση του διοικητού νοσοκομείου εξασφαλίζει στον κάτοχο της έναν ιδιαίτερα παχυλό μισθό που ανέρχεται στο ποσό των 2.500-3.000 ευρω μηνιαίως. Πολλαπλασιάζοντας το ποσό αυτό με τους μήνες παραμονής στον διοικητικό θώκο έχουμε μια εικόνα γα το ελάχιστο των χρημάτων που έλαβε ο κύριος Καραγεωργίου επί κυβερνήσεως Ν.Δ. Γίνεται λοιπόν εύκολα αντιληπτό, το εάν και ποιοι έδρεψαν τους καρπούς της κυβερνητικής περιόδου της Νέας Δημοκρατίας.
Όπως προανέφερα, με τον κύριο Καραγεωργίου μας χωρίζουν πολλά.
  • Αντίθετα με τον κύριο Καραγεωργίου δεν συνηθίζω να απαντώ σε ανυπόγραφα κείμενα (non-paper)
  • Αντίθετα με τον κύριο Καραγεωργίου δεν θεωρώ ότι κάποιος αποδοκιμάζεται από το λαό της Νέας Δημοκρατίας όταν ψηφίζετε από το το 40% αυτού.
  • Αντίθετα με τον κύριο Καραγεωργίου , καθ’ όλη την διάρκεια της κυβέρνησης Καραμανλή ,υπήρξα αρχικά αντιπρόεδρος και εν συνεχεία, πρόεδρος της ΝΟ.Δ.Ε Πρέβεζας, ανιδιοτελώς, επιβαρύνοντας τον τραπεζικό μου λογαριασμό με ποσά αντίστοιχα των δικών σας συνολικών απολαβών.
  • Αντίθετα με τον κύριο Καραγεωργίου ,δεν έχω τόσο πλούσιο βιογραφικό που να περιείχε «21 χρόνια εργασίας σε αποφασιστικά καίριες διευθυντικές θέσεις, σε ελληνικές ή πολυεθνικές εταιρείες». Βλέπετε το δικό μου βιογραφικό ,περιλαμβάνει  35 χρόνια προσφοράς στην Νέα Δημοκρατία γιατί διέθετα και διαθέτω μεγάλο μέρος του χρόνου μου υπηρετώντας την Παράταξη. Δεν μας είπατε όμως κύριε Καραγεωργίου τι είδους εξετάσεις δώσατε για να γίνετε διοικητής και πια ήταν η αδιάβλητη επιτροπή αξιολόγησης του βιογραφικού σας. Τελευταία φορά που τσέκαρα ,οι θέσεις των διοικητών νοσοκομείων δεν δινόταν μέσω ΑΣΕΠ και είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν άνθρωποι με καλύτερα βιογραφικά από σας. Δεν  έτυχαν όμως των δικών σας γνωριμιών και δεν κατάφεραν να φτάσουν ούτε στα σκαλιά της «αδιάβλητης επιτροπής αξιολόγησης βιογραφικών»

  • Αντίθετα  με τον κύριο Καραγεωργίου δεν  έχω την παραμικρή ιδέα για  τις εισπράξεις ενός νοσοκομείου  από τα ασφαλιστικά ιδρύματα, γιατί  δεν διαχειριστικά ποτέ δημόσιο χρήμα. Το εάν το έργο του στο νοσοκομείο Θηβών είναι επιτυχημένο ή όχι ας το κρίνουν το ιατρικό και διοικητικό προσωπικό του νοσοκομείου καθώς και οι κάτοικοι της Θήβας

  • Αντίθετα  με τον κύριο Καραγεωργίου ,όντας πρόεδρος ΝΟΔΕ έφερα εις πέρας τρεις εθνικές εκλογικές διαδικασίες, μια διαδικασία ευρωεκλογών και αρκετές εσωκομματικές εκλογικές διαδικασίες, χωρίς το παραμικρό πρόβλημα και κρατώντας τον νομό Πρεβέζης στις πρώτες θέσεις σε ποσοστά πανελλαδικά. Όπως ο ίδιος αναφέρει  η εντολή που είχε  ήταν για άψογες εσωκομματικές εκλογές στην Πρέβεζα. Αντί αυτού ο κύριος Καραγεωργίου κατάφερε να δυναμιτίσει μια κατά τα άλλα ήρεμη εκλογική διαδικασία. Όσο για το εάν έγιναν «άψογες εσωκομματικές εκλογές στην Πρέβεζα» μπορείτε να ρωτήσετε τους κατοίκους του Ζαλόγγου και της Πάργας.Αλήθεια κύριε Καραγεωργίου δεν αντιληφτήκατε την τραγική προσέλευση ψηφοφόρων στον νομό Πρεβέζης;Μήπως αυτό καθιστά έμμεσα απαξίωση στο πρόσωπο σας;

  • Αντίθετα  με τον κύριο Καραγεωργίου έχω  υπηρετήσει πιστά και με συνέπεια την Νέα Δημοκρατία από το 1974 έως σήμερα ,χωρίς διαλειμματα . Όσο για τις «ηρωικές εξόδους» που διατείνεστε κάτι θα ξέρετε καλύτερα από μένα…
Το μόνο κοινό  που ίσως έχουμε με τον κύριο Καραγεωργίου,  είναι ότι θυσιάσαμε χρόνο από την οικογένεια και τα παιδεία μας, κάτι το οποίο στην δική μου περίπτωση το πλήρωσα με την διάλυση της οικογένειας μου. Η θεμελιώδης διαφορά όμως είναι ότι εσείς θυσιάσατε τον χρόνο σας όντας έμμισθος ενώ εγώ άμισθος. Η δική μου προσφορά στο κόμμα υπήρξε ανέκαθεν ανιδιοτελείς ενώ η δικιά σας όχι.


Υ.Γ1:Ποιόυς ακριβώς  εκπροσωπείτε όταν λέτε ότι «Όλοι χρειάζονται ασφαλώς στην αναγκαία Κομματική ανασυγκρότηση και τούς θέλουμε συμμάχους μας.»; Ποίοι ακριβώς είστε «εσείς» που θέλετε «εμάς» για συμμάχους σας; Προσωπικά κύριε Καραγεωργίου έχω υπηρετήσει την Ν.Δ ως :
  • Ιδρυτικό μέλος Μ.Α.ΚΙ. Ιωαννίνων
  • Ιδρυτικό μέλος Ο.Ν.ΝΕ.Δ Ιωαννίνων
  • Ιδρυτικό μέλος Τ.Ο Πάργας
  • Ιδρυτικό μέλος Ο.Ν.ΝΕ.Δ Πάργας
  • Ιδρυτικό μέλος Ο.Ν.ΝΕ.Δ νομού Πρεβέζης
  • Πρόεδρος της Ο.Ν.ΝΕΔ του νομού Πρεβέζης
  • Εκλεγμένο Μέλος κεντρικής επιτροπής Ο.Ν.ΝΕ.Δ
  • Αντιπρόεδρος της ΝΟ.Δ.Ε Πρέβεζας
Πρόεδρος της  ΝΟ.Δ.Ε Πρέβεζας
Μέλος κεντρικής  επιτροπής Νέας Δημοκρατίας
Το κακό είναι  ότι σε αρκετά κομμάτια της διαδρομής  αυτής δεν σας είχα σύμμαχο  μου, αλλά αντιθέτως αντίπαλο μου, επιζήμιο προς το κόμμα που υπηρέτησα και  υπηρετώ. Είναι λοιπόν τουλάχιστον  άκομψο να λέτε εσείς σε μένα ότι  με θέλετε για σύμμαχο σας. Καλό θα ήταν λοιπόν κύριε Καραγεωργίου την επόμενη φορά που θα βρεθείτε διορισμένος σε έναν άγνωστο για εσάς νομό, να μην βιαστείτε να κρίνετε τους εκλεγμένους του νομού αυτού, πόσο μάλλον όταν αυτοί έχουν προσφέρει με συνέπεια, υπευθυνότητα ,προσωπικό και επαγγελματικό κόστος, τα μέγιστα στην παράταξη. Εξάλλου κύριε Καραγεωργίου ,το ότι έχω υπάρξει απλά ιδρυτικό μέλος μιας Ο.Ν.ΝΕ.Δ ή σύνεδρος σε ένα από τα συνέδρια, αντίθετα με το τι μπορεί να πιστεύετε εσείς ,δεν συνιστά για μένα ιδιότητα νομής της εξουσίας.
Υ.Γ2: Καλό θα ήταν κύριε Καραγεωργίου πριν βγείτε να πείτε ότι δεν δρέψατε τους καρπούς της διακυβέρνησης της νέας Δημοκρατίας, να κοιτάξετε κατάματα τους ανθρώπους των stage που απασχολούσατε στο νοσοκομείο σας και να συγκρίνετε τις δικές σας οικονομικές απολαβές με τις δικιές τους.
 Υ.Γ. 3: Όσο για το εάν ζητήθηκε ή όχι η αλλαγή της κλειδαριάς, μπορείτε να ζητήσετε από το μέλος της Ν.ΕΦ.Ε στον οποίο και του ανατέθηκε, να σας επιβεβαιώσει ότι το ανέφερε παρουσία τρίτου προσώπου.
Υ.Γ4: Θα ήθελα να ευχαριστήσω από τα βάθη της καρδιάς μου τον ευεργέτη μου Ξενοφώντα Καραγεωργίου ο οποίος σε μια κίνηση απερίγραπτης μεγαλοκαρδίας αποφάσισε να μην «κινήσει εναντίων μου   δικαστική διαδικασία ,τόσον στα αστικά όσον και στα ποινικά δικαστήρια παρόλο που αυτό ήταν πολύ απλό και οικονομικά πολύ προσοδοφόρο» γι’ αυτόν. Προτείνω τον κύριο Καραγεωργίου για το μετάλλιο της τιμής, το νόμπελ ειρήνης και ζητώ άμεση σύγκλιση του κονκλαβίου των καρδιναλίων προς αγιοποίηση του.
Υ.Γ5: Προς το παρόν περιορίζομαι να σταματήσω και εγώ εδώ αυτόν τον «δημόσιο διάλογο».


Θ.Πέτρου
Απλό μέλος  της Ν.Δ

Δεν υπάρχουν σχόλια :