Κυριακή 11 Μαρτίου 2012

Γιώργος Νταλάρας: "Το ΠΑΣΟΚ πρέπει να διαλυθεί"

Καταπέλτης για το ΠΑΣΟΚ ο Γ. Νταλάρας σε συνέντευξή του: «Το ΠΑΣΟΚ καταρρέει και πρέπει να διαλυθεί». 
Για τις επιθέσεις που δέχεται πιστεύει ότι: «Χτυπούν έναν άνθρωπο αφύλαχτο που τους ...


εκνευρίζει. Ξεχνούν ότι οι αληθινοί υπαίτιοι της κρίσης είναι άλλοι. Δεν είμαι εγώ αυτός που έφερε την κρίση στην Ελλάδα. Η δικαιοσύνη από την αρχή του Μνημονίου ήταν απούσα. Κουτσουρεύτηκαν οι ελπίδες και τα όνειρα των φτωχών ανθρώπων. Πάντα είμαστε γονατισμένοι στους ξένους. Ο Έλληνας έχει παραχωρήσει εδώ και εκατοντάδες χρόνια την κυριαρχία του. Να φύγει ο αναίσχυντος νόμος περί προστασίας των πολιτικών προσώπων».

Για την προσωπική του διαδρομή και τη σύζυγό του: «Το "δεν μας χέζει ρε Νταλάρα" έκανε κακό στην Αννα. Εγώ ό,τι έκανα το κατάφερα δουλεύοντας. Ούτε ο πατέρας μου, μου άφησε περιουσία ούτε κανείς άλλος με βοήθησε. Και επίσης, δεν πήγα ποτέ να πάρω ούτε οικοδάνειο, ούτε διακοποδάνειο, ούτε σεξοδάνειο»

Δεν υπάρχουν σχόλια :