Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2012

Ο πανοΚαμμένος στον Χατζηνικολάου για τα cds . Πιο καμμένος πεθαίνεις!

Βγήκε πάλι ο γραφικός πια κύριος Καμμένος και μίλησε στο Νίκο Χατζηνικολάου .. και τι είπε; ε με τόσες αγωγές εναντίον του άρχισε να τα μασάει :
Θα είμαι στην πολιτική για ...
 δύο λόγους… ο ένας είναι γιατί αυτή τη στιγμή έχω ξεκινήσει έναν πόλεμο… έχω επάνω μου 14,5 εκατ …εναντίον μου αγωγές… από κείνους τους οποίους κατονόμασα και τους οποίους
ψάχνει η δικαιοσύνη,… οι οποίοι με απειλούν… εμένα και την οικογένειά μου…
Ερ: Μια που το λέτε με αυτήν την υπόθεση των cds υπάρχει κάποια εξέλιξη;
Ο εισαγγελέας Κορέας συνεχίζει την έρευνα. Ήδη καταθέτουν συνέχεια στοιχεία… υπάρχουν συνέχεια στοιχεία που έρχονται …θα σας πω ότι …εδώ πια έχουμε στοιχεία που έρχονται από το διαδίκτυο, μέσω του διαδικτύου δηλαδή…
από έλληνες του εξωτερικού, οι οποίοι καθημερινώς στέλνουν καινούρια στοιχεία που εγώ με τη σειρά μου τα στέλνω στη δικαιοσύνη. Εδώ πια αποδεικνύεται ότι αυτή η ιστορία δεν αφορούσε μια ομαδούλα ή μια παρεούλα που απλώς έπαιξε…, εδώ είναι ανακατεμένοι οι μισοί ευρωπαίοι… Με τις δηλώσεις που γίνανε, ιδιαίτερα το βράδυ του δημοψηφίσματος, κάποιοι κερδίσανε δισεκατομμύρια. Τώρα που πάνε να το
γελειοποιήσουν κάποιοι και κάνουν ότι εγώ είπα ότι ο Παπανδρέου έβγαλε 600 δις…Δεν είπα τέτοιο πράγμα, εγώ μετέφερα την είδηση, η οποία γράφτηκε στην Washington Post και στην Ν.Υ. Τimes που μίλησε για κερδοσκόπους που μέσα σε μία νύχτα …και μιλάω για τις εταιρίες του κ. Σόρος- βγάλανε 600 δις δολάρια. Δεν είναι δικά μου στοιχεία αυτά.
ερ:Είχατε αφήσει σαφή υπονοούμενα για την οικογένεια Παπανδρέου όμως…
Η οικογένεια Παπανδρέου… όχι η οικογένεια Παπανδρέου, ο Ανδρίκος Παπανδρέου δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι εργάζεται σε εταιρεία η οποία διακινεί, ποντάρει στην πτώχευση της χώρας και αναφέρομαι στην εταιρεία Γιουνιτζέστιον…Ήδη τα έχει ο εισαγγελέας… και το δέχθηκε και ο ίδιος, απλά είπε ότι είναι σε άλλο τμήμα. Είναι σα να δουλεύω εγώ στο real fm, και όταν μιλάει ο κ. Τράγκας να φεύγω από μέσα… Δηλαδή, τον βγάζανε τον κ. Παπανδρέου έξω όταν μιλούσανε για τα cds ;…
όταν έλεγαν για την πράσινη ανάπτυξη τον είχανε μέσα; Και του λέγανε , τώρα βγες έξω γιατί θα μιλήσουμε για τα cds. .. Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα… Το δεύτερο είναι ότι είχε σχέση με πολλούς επιχειρηματίες που είχαν σχέση και διερευνάται από την δικαιοσύνη. Το ξέρετε ότι την ερώτησή μου δεν την έχουν απαντήσει ακόμα; Τη θυμάστε; Σας λέω λοιπόν ότι τον Μάη έγινε η ερώτηση… αρνούνται να απαντήσουνε … κάνω επερώτηση ….δεν την προσδιορίζουνε… Με τον Δημαρά και με τον Βελόπουλο…
Ερ: Πάντως σας βλέπω ότι κατεβάζετε τόνους σε σχέση με την οικογένεια Παπανδρέου για τα cds…
Καθόλου δεν κατεβάζω τόνους. Εγώ, τον χτύπησα τον Παπανδρέου όταν ήταν στην εξουσία και στην ακμή του και θα συνεχίσω τη δικαστική έρευνα μέχρι τέλους. Τώρα τον κλωτσάνε όλοι τον οποίο γλύφανε μέχρι χθες. Τον πάλεψα και θα τον παλέψω σε αυτές τις καταγγελίες και τον πάλεψα και θα τον παλεύω όσο είμαι δυνατός. Και βεβαίως δεν θα κάνω πίσω στις καταγγελίες μου …αλλά δεν θα βρω ευκαιρία τώρα που έπεσε ο Παπανδρέου να κάνω τον ήρωα……
Όχι δεν κατεβάζει τους τόνους απλώς μειώνει σιγά σιγά το ψέμα.. και πάει σε πιο ήπια πράγματα.. αλλά το πιο ωραίο είναι το πρώτο.. ουσιαστικά παρακαλάει τον Σαμαρά.. «βγάλε με βουλευτή γιατί αν χάσω την ασυλία την έκατσα με τόσες αγωγές…»… χα χα χα. Εμ νόμιζε ότι θα λέει και δεν θα υπάρξει ποτέ νομική αντίδραση.. Τώρα ειδικά για τον Αντρίκο Παπανδρέου και αν τα μαζεύει.. τον κατηγορούσε ευθέως για εμπλοκή τώρα έγινε ποινικό αδίκημα ότι είχε σχέσεις (sic) με επιχειρηματίες και ότι έρχονται καταγγελίες από έλληνες του εξωτερικού (sic) … βέβαια τον καταλαβαίνουμε… αλλά αν ήταν ήρωας ας ακούσει τον Ανδρέα Λυκουρέτζο από την παράταξή του.. τον Μάιο του είχε διαμηνύσει ότι αν σου κάνει αγωγή ο Παπανδρέου να άρεις την ασυλία σου.. τόλμησε; Μπα… τώρα πρέπει να στηρίξει Παπαδήμο μην γίνουν εκλογές και τον αφήσει απέξω ο Σαμαράς.. είπαμε σκούρα τα πράγματα.. και στην τελική εύκολο είναι ας ζητήσει μια συγγνώμη δημόσιο για τα αναπόδεικτα που λέει.. ίσως και να γλιτώσει!

Δεν υπάρχουν σχόλια :