- . Είναι γνωστό ότι η Public Issue στηρίζεται συνήθως σε …προσδοκίες που δεν αποδίδονται σε επιστημονικά δεδομένα αλλά σε αυθαίρετα συμπεράσματα (π.χ. η επιμονή της εταιρείας στους …«Οικολόγους» που έμπαιναν στη Βουλή το 2009 και τελικά έμειναν με τις προσδοκίες …. στο χέρι).2. Ενώ όλες οι εταιρείες δίνουν προθέσεις στα δύο κόμματα μεταξύ 17 και 21%, η public Issue είναι η
3. Ειδικά για την Αριστερά είναι φανερό ότι η συγκεκριμένη εταιρεία στηρίζεται στην προσδοκία της μετατόπισης ψηφοφόρων από το ΠΑΣΟΚ προς Αριστερά, λόγω δημοσκοπικής «εξασθένισης» του ΠΑΣΟΚ. Περισσότερο δηλαδή λόγω πολιτικών εκτιμήσεων και όχι λόγω επιστημονικών μετρήσεων. Αφού ο κόσμος είναι απογοητευμένος (εκτίμηση διάχυτη στην κοινωνία) θα στραφεί προς τα αριστερά και θα ανατραπεί η πολιτική κατάσταση στην Ελλάδα. Ευτυχώς που υπάρχουν ο Αρχηγός Αντώνης και ο Πρόεδρος Καρατζαφέρης για να ανατρέψει τον …. «κομουνιστικό κατήφορο»!4. Η Public Issue είναι η μόνη εταιρεία που δημοσιεύει «εκτιμήσεις εκλογικής επιρροής» και όχι «προθέσεις ψήφου»! Αυθαίρετα δίνονται στην πραγματικότητα …. «προβλέψεις». Παρά την παταγώδη αποτυχία των προβλέψεών τους, επιμένουν στην ίδια τακτική. Αλλοιώνουν τις απαντήσεις των πολιτών στο όνομα της δικής τους «επιστημονικής (δήθεν) βάσης δεδομένων»…. Εάν ίσχυαν κανόνες δημοκρατίας για τις εταιρείες αυτό θα ισοδυναμούσε με … πραξικόπημα.5. Αν παρακολουθήσετε προσεκτικά τις έρευνες που διεξήχθησαν με την μεθοδολογία της Public Issue δεν απαντά το μεγαλύτερο τμήμα των ερωτηθέντων.6. Επανειλημμένως η μεθοδολογία αυτή παρουσιάζει μεγάλο ποσοστό αναποφάσιστων. Για κάθε ενδεχόμενο φυσικά. Οι αναποφάσιστοι έχουν εξελιχθεί στην μεταβλητή που πρόκειται να λειτουργήσει ως δικαιολογία στις αποτυχημένες εκτιμήσεις των δημοσκοπήσεων7. Ειδικά για την Δημοκρατική Συμμαχία την βάζει και την βγάζει από τη Βουλή. Δίνουν σενάρια και επτακομματικής και οχτακομματικής Βουλής. Να μη γίνουνε ρεζίλι και να τάχουν καλά με την ακροδεξιά Συγγρού. Τόσο αδίστακτοι που έχουν εξελιχθεί οι σύμβουλοι του Σαμαρά, ας κρατάνε μια πισινή στην ψιλοφιλελεύθερη «Καθημερινή». Το εκπληκτικό είναι ότι η Public Issue εμφανίζει στα χαμηλότερα δημοσκοπικά της ποσοστά τη Συμμαχία, ενώ «μη φιλικές» εταιρείες δίνουν «πρόθεση ψήφου» από 2,4 έως 2,8% (με αναγωγή φτάνει έως 4%) και σίγουρη είσοδο στη Βουλή.
Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011
Γιατί η Public Issue πέφτει συνεχώς έξω;
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης
(
Atom
)
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου