Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2011

Αδερφές ψυχές και Φαήλες μαγεμένες. Ξεσηκωθείτε οι πονεμένες!

Καλέ πάρτε τους δρόμους αδερφές και κουνιάδοι. Κουμπάρες αρπάξτε κουκουνάρες. Φωτιά στα μεσοδόκια. Μόσχος και κανέλα, ο Αντώνης είναι τρέλα, μπέλα μπέλα Μπαρμπαρέλα. Πλησιάζει η μέρα που θα τον πουν πρωθυπουργό, θένε δε θένε τον ηγέτη Αντώνη και όλα τα παιδάκια του. Δηλαδή εμάς! Άχι και πως τρελαίνομαι. Θα μας προσκυνήσουνε τα Τούρκα, τ’ Αλβανά κι όλα τα Σκοπιανά. Λίγο ακόμη και θα δούνε τι θα πάθουν. Για να μάθουν οι ζουμπάδες, οι ζουλάδες κι’ οι ζοχάδες. Όχι πως πάω τις Βουλγάρες, αλλά ήρθε η ώρα για μάς τις μουλάδες!
Αδέρφια πέτυχα τη τζαμαρία και ακούστηκε ένα ΜΠΑΜ! Ρε γράψανε με Π κεφαλαίο τη λέξη πατρίδα στο ............
.................
MegaMou! Δάκρυσα ξαδέρφια. Το είπα και στον κουμπάρο Μηταράκη να χαρεί, μα δεν του βγήκε ο πόνος και αυτό δεν μου άρεσε. Λέτε κι’ αυτός να πήγε με τους Ντιντί; Φέρτε μου το ντιντιτί. 
Πόσο χάρηκα που μου έσκυβε το κεφάλι ο Γιάννης ο Πρε Τε Ντε. Αυτό θα πει σαμαρικός. Να εξαφανίζονται από τώρα, από προσώπου γης. Γιατί όταν θα κυβερνάμε θ’ αρπάξουμε τα όπλα και τις κατσαρόλες. Πρώτα μια κατσαρολιά στην κεφάλα και μετά μια σφαίρα στο Δόξα Πατρί, να γλυτώνουμε από όλους αυτούς τους στριμόκωλους. Ή νάσαι φάρδος ή μην είσαι. Αν δεν είσαι .. έξω απ’ το μαντρί να σε φάνε οι λύκοι γιατί μέσα θα σε φάνε οι αρκούδες οι Φαήλες Χρυσανθές!
Από τη μια μεριά είμαστε, ο Ζώης, ο Καράογλου, ο Γιώργος Κασαπίδης, ο Βασίλης Μιχαλολιάκος και ο Κώστας Τζαβάρας, οι αυριανοί υπουργοί μας και από την άλλη μεριά είναι όλες οι άλλες να κράζουν σαν κοράκια πάνω απ’ το απάτητο λημέρι μας. Το αντινιούζ κι όλα τα ουζ. Δηλαδή ούζα πάουερ και παρτούζα σάουερ. Πω ρε θρίλερ που θα ζήσουν! Μόνο να βγάζουν έξω το κεφάλι και θα το κόβουμε. Είμαστε κίλερ, ντίλερ, κάιζερ και ντιζάινερ. Για να μαθαίνουν τα παρτσακλά από τώρα τι έχουν να πάθουν. Για να μάθουν επαναλαμβάνω μιας και η επανάληψις είναι η μήτηρ της μαθήσεως και οι τουρκόδουλοι δε μαθαίνουν χωρίς επανάληψη.
Αλλά κομμένα αυτά. Από τούδε ντενεκαράκι στο λαιμουδάκι, να γίνει κόκκινο το χωματάκι. Μόνο που αυτό το χώμα είναι δικό μας. Ποιος βλάκας είπε ότι είναι και δικό τους; Βρέστε τον κι’ αυτόν κουμπάρες μου και πάρτε του το πορτατίφ μη γράφει βλακείες νυχτιάτικα. Βουρ στον πατσά να τους κόψουμε το τσαμπουκά. Απάνω τους τσαμπούκες μου, μην κάψω τις περούκες μου. Fuck τα μπαλέτα μου και τα πιρουέτα μου! ……

Δεν υπάρχουν σχόλια :