Σύμφωνα με τους αντινιούζηδες δεν πρέπει να ρωτάμε γιατί και πως κέρδισαν κρατική διαφήμιση από την Υπέκα Μπιρμπίλη. Τί μας νοιάζει εμάς; Τα ίδια όμως ερωτήματα θέτει και ο Στέφανος Κασιμάτης (Φαληρεύς) στη στήλη του στην .................
.....................
“Καθημερινή”, ιδιοκτησίας Αλαφούζου.
.....................
“Καθημερινή”, ιδιοκτησίας Αλαφούζου.
Συμφωνούμε απόλυτα με την παρατήρηση του κ. Κασιμάτη, ο οποίος υπενθυμίζει στην Τίνα το απλούστατο!
Ότι η συγκεκεριμένη ιστοσελίδα, “στην οποία αθρογραφεί τακτικά ο Φαήλος Κρανιδιώτης, είναι ένας χώρος όπου εκφράζει την εθνική της τύφλωση η Δεξιά της Δεξιάς”. Εκφράζει την έκπληξή του για την επιλογή της “συμπαθούς ακτιβίστριας”, όπως την χαρακτηρίζει, να διαφημίσει εκεί την πολιτική της και σχολιάζει:
“Η γειτονίαση τρυφερών πράσινων μηνυμάτων με ηρωικά σαλπίσματα για να διώξουμε την τρόικα έχει κάτι αλλόκοτο. Σε κάνει, ας πούμε, να νιώθεις ότι ανοίγεις την επίσημη εφημερίδα του Εθνικοσοσιαλιστικού Κόμματος επί Χίτλερ και διαβάζεις καταχώριση του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου”.
Η Τίνα στον κόσμο του Φαήλου
“Η γειτονίαση τρυφερών πράσινων μηνυμάτων με ηρωικά σαλπίσματα για να διώξουμε την τρόικα έχει κάτι αλλόκοτο. Σε κάνει, ας πούμε, να νιώθεις ότι ανοίγεις την επίσημη εφημερίδα του Εθνικοσοσιαλιστικού Κόμματος επί Χίτλερ και διαβάζεις καταχώριση του Κεντρικού Ισραηλιτικού Συμβουλίου”.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου