Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Σάρωσαν στο Διαδίκτυο πριν από τις κάλπες

Η ολοκληρωτική κυριαρχία των κκ. Καμίνη και Μπουτάρη στο Ιnternet έναντι των συντηρητικών αντιπάλων τους προλόγισε τις νίκες τους
Την τιμητική του είχε σε αυτές τις εκλογές το Διαδίκτυο καθώς μέσα από ιστοσελίδες και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης οι πολίτες έδειξαν με τον έναν ή τον άλλον τρόπο την προτίμησή τους σε υποψηφίους της αρεσκείας τους, δίνοντας στο Ιnternet ρόλο «ρυθμιστικό». Μάλιστα, καταγράφηκε μεγάλη κινητοποίηση προς τους ανεξάρτητους υποψηφίους, ιδίως τους νέους δημάρχους Αθηναίων και Θεσσαλονίκης κκ. Γ. Καμίνη και Ι. Μπουτάρη, αλλά και τον κ. Γ. Αμυρά.

Ωστόσο το χαρακτηριστικό γεγονός που καθόρισε σε κάποιο βαθμό και την ....................
.....................
τελική έκβαση της μάχης σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι ότι το κρίσιμο διάστημα μεταξύ της πρώτης και της δεύτερης Κυριακής των εκλογών χιλιάδες θαμώνες του Facebook και του Τwitter βρέθηκαν στο πλευρό των κκ. Μπουτάρη και Καμίνη. Πρόκειται για εξέλιξη η οποία επιβεβαιώνει ότι το Διαδίκτυο στην Ελλάδα αποτελεί προνομιακό χώρο για ανεξάρτητες και προοδευτικές προσωπικότητες του Κέντρου.

Ο κ. Καμίνης επένδυσε πολλά στο Διαδίκτυο και μάλλον έκανε καλά καθώς προσείλκυσε το ενδιαφέρον σεβαστού τμήματος δυναμικών και νέων Αθηναίων. Ο νέος δήμαρχος Αθηναίων είχε διαρκή παρουσία στο Facebook και στο Τwitter και συνέχισε να γράφει και χθες, σε αντίθεση με τον κ. Κακλαμάνη, η τελευταία ανάρτηση του οποίου εμφανίζεται το μεσημέρι της Κυριακής. Είναι ενδεικτικό ότι παλαιότερη συνέντευξη του κ. Κακλαμάνη σε μηνιαίο περιοδικό, στην οποία απαντούσε άκομψα και ειρωνικά, αναρτήθηκε στο Facebook πριν από λίγες ημέρες και έπαιξε μεγάλο ρόλο στη ζυγαριά που έγειρε υπέρ του κ. Καμίνη. Επίσης, ζημιά έκανε στον απερχόμενο δήμαρχο βίντεο που αναπαρήχθη στο Διαδίκτυο, το οποίο αποτύπωνε όλες τις μελανές στιγμές της σύγχρονης Αθήνας.

Στο μέτωπο του Βορρά ο καβγάς Μπουτάρη- Ανθιμου δημιούργησε... ψηφιακή πόλωση υπέρ του πρώτου. Είναι ενδεικτικό των- χιουμοριστικών- ρεφλέξ των «κυβερνοναυτών» ότι ήδη από χθες το πρωί είχε δημιουργηθεί στο Facebook ομάδα με την ονομασία «Ζητείται μητροπολίτης να ορκίσει τον νέο δήμαρχο», σε μια εμφανή αναφορά στη σύγκρουση μεταξύ του μητροπολίτη και του δημάρχου. Αποτέλεσμα; Μέσα σε λίγες ώρες η συμμετοχή στο εν λόγω σχήμα είχε ξεπεράσει τα 3.000 άτομα.

Η δυναμική του κ. Μπουτάρη στο Διαδίκτυο ήταν εμφανής από νωρίς καθώς οι φίλοι του είχαν εκμεταλλευθεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήδη από τον Σεπτέμβριο, όταν λανσάρισαν μεγάλη σειρά, αλλά μικρής διάρκειας, «ερασιτεχνικών» βίντεο στο Υoutube, στα οποία πολίτες με τρόπο μάλλον σουρεαλιστικό εκδήλωναν την υποστήριξή τους προς το πρόσωπό του. Αντίστοιχη απάντηση επιχείρησαν να δώσουν και οι υποστηρικτές του υποψηφίου της ΝΔ κ. Κ. Γκιουλέκα , με μικρότερη όμως απήχηση. Στο μεταξύ εξαιρετική ήταν και η επιτυχία του κ. Αμυρά στο Ιnternet, το οποίο μονοπώλησε και την επικοινωνιακή καμπάνια του, χαρίζοντάς του υψηλό ποσοστό.

Ωστόσο σημειώθηκε και ένα άλλο περιστατικό που δημιούργησε ψηφιακό υπέδαφος εις βάρος των υποψηφίων της ΝΔ.

Πριν από λίγο καιρό η ΟΝΝΕΔ είχε αποφασίσει να πραγματοποιήσει ανοιχτό διαγωνισμό για τον νέο λογότυπό της, καλώντας τους χρήστες του Διαδικτύου να δώσουν γραφιστικές ιδέες. Το «Logo 31» αποτελούσε μια από τις πολλές υποψηφιότητες και μάλλον επρόκειτο για τη χειρότερη επιλογή. Εν τούτοις, εκατοντάδες άνθρωποι... υπερψήφισαν την ανάδειξή του, αναγκάζοντας την ΟΝΝΕΔ να το αποσύρει! Ετσι, η ΝΔ- διά της νεολαίας τηςαπεδείχθη ότι δεν ήταν ακόμη έτοιμη να αντιμετωπίσει τον ανοιχτό χαρακτήρα του Διαδικτύου. Μάλιστα, εις... μνήμην του «Logo 31» δημιουργήθηκε ολόκληρη ιστοσελίδα όπου οι «κυβερνοναύτες» μεταφορτώνουν τη δική τους αποτύπωση του ιστορικού, για το ελληνικό Διαδίκτυο, λογοτύπου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια :