Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

Όταν ο «Σβάινι» ήταν ball-boy...

Αποκαλύψεις για τα παιδικά του χρόνια ως «ball-boy» της Μπάγερν Μονάχου έκανε ο Σεμπαστιάν Σβάινστάιγκερ, ενώ ο άσος των Βαυαρών τόνισε πως το καλύτερο δώρο ήταν τα... παπούτσια του Όουεν Χάργκριβς. ...................


«Όλοι από το μηδέν ξεκινούν» και στην περίπτωση του Σεμπαστιάν Σβάινστάιγκερ η συγκεκριμένη φράση έχει εφαρμογή, αφού μέχρι να γίνει «αστέρας» της Μπάγερν Μονάχου, ο «Σβάινι» υπήρξε ball-boy στις ακαδημίες του συλλόγου.

Μάλιστα ο μεσοεπιθετικός των Βαυαρών χάζευε στις προπονήσεις τους παλιούς άσους της ομάδας και ονειρευόταν πως κάποτε θα αγωνιζόταν μαζί τους:

«Ήμουν ball-boy και ήταν φανταστικό συναίσθημα. Να είμαι τόσο κοντά στο γήπεδο και να παρακολουθώ τους αστέρες. Ο Έλμπερ, ο Καν, ο Γέρεμις, ο Λίνκε, ο Σολ ήταν όλοι εκεί. Και εγώ μερικά χρόνια αργότερα έπαιζα ανάμεσά τους», είπε αρχικά ο «Σβάινι» και στη συνέχεια τόνισε:

«Παρακολουθούσα την προπόνηση όσο περισσότερη ώρα μπορούσα. Θυμάμαι μια φορά που ήμουν μόνος μου στο γήπεδο επί ώρες κοιτώντας τον Όουεν Χάργκριβς να κάνει κόλπα. Του ζητούσα απελπισμένα να μου χαρίσει τα παπούτσια του. Τελικά τα κατάφερα. Ήταν το καλύτερο δώρο»!

Δεν υπάρχουν σχόλια :