Την επικοινωνιακή διοργάνωση του Συνεδρίου της ΝΔ ανέλαβε εταιρεία δημοσίων σχέσεων γνωστή και για τις πολλές δουλειές που αναλάμβανε επί κυβέρνησης Καραμανλή.
Από μικρούς και μεγάλους επιχειρηματίες που προφανώς ήθελαν να βελτιώσουν την επικοινωνία τους με την κυβέρνηση και ειδικά το Μαξίμου.
Δεν έχουμε κανένα πρόβλημα με την συγκεκριμένη εταιρεία και στο κάτω κάτω κάποια εταιρεία δημοσίων σχέσεων πρέπει να κάνει κι αυτή τη δουλειά, αφού δεν υπάρχει κανείς άλλος να την κάνει στην Ρηγίλλης (όλοι είναι πολυάσχολοι)
Μας δημιουργείται όμως ένα πολύ απλό ερώτημα: Πως μπορεί μια εταιρεία που έχει ειδικευθεί στο να κατασκευάζει το image μεγάλων και κρατικοδίαιτων εταιρειών να φτιάχνει και το image ενός Συνεδρίου που έβαλε τέρμα στις βαρωνίες, τα τζάκια και την διαπλοκή της ΝΔ;
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου